Pomocy przy Routerze TD-W8901G

Panowie, potrzebuje takiej informacji, bo router skonfigurowałem ale nie działa mi w stacjonarnym do którego jest podłączony router.... co zrobić?
i czy Modem który przedtem używałem już nie będzie potrzebny? odłączyć go i odstawić?
i czy po wyłączeniu Komputera WI FI dalej działa

Pokaż jak skonfigurowałeś ten router. Zrób zrzuty ekranu.
W komputerze uruchom cmd i wpisz ipconfig /all wynik daj na forum.

Kto jest dostawcą internetu ?

w Quick start to co trzeba czyli lokalizację , pass itd.
a w innych ustawieniach tylko popatrzyłem co i jak jest.. jestem w tym zielony więc coś próbowałem ale nic z tego.

Tutaj zobacz:

to już zrobiłem... ale w stacjonarnym komputerze w którym jest router nie ma internetu jak podepnę router.

Kartę sieciową ustaw na automatyczne pobieranie adresu.Pokaż jeszcze menadżera urządzeń rozwiń karty sieciowe .

"Kartę sieciową ustaw na automatyczne pobieranie adresu.Pokaż jeszcze menadżera urządzeń rozwiń karty sieciowe ."
gdzie dokładnie to jest? :slight_smile:

Ps. dzięki wielkie że pomagasz, jesteś gość :smiley:

Wyłącz te kartę Speed Touch usb adsl.

wyłączyć ją w menadżer urządzeń ?
(bo jej nie wyłączyłem) i zrobiłem to co kazałeś. Ale przy nie wyłączonej obrazki :

wyłączyłem ją tylko w obrazku 2 (połączenia sieciowe)
nic już nie muszę robić na stronie 192.168.1.1 w konfiguracji ????

Lampka adsl i internet oraz Lan 1,2,3,4 pali się na routerze ? Pokaż jeszcze raz ipconfig/all

ale wyłączyć w menadżerze urządzeń?

w oknie "Stan: Połączenie Lokalne 2" kliknij szczegóły i wynik wklej na forum.
Wypnij modem speedtouch z komputera

wstaw cały IPCONFIG tutaj brakuje najważniejszego.

wystawiony wyżej (edit)

Wg tego to karta LAN jest wyłączona. Włącz ją, wyłącz modem. Podłącz kabel do routera. Sprawdź


tam ustaw na uzyskaj adres IP automatycznie. DNSy tez ustaw na automatyczne.