Konfiguracja tp link td w8951nd na neostradzie

Witam,mam taki problem z konfiguracją routera... konfiguruje go QUICK SETUP'em wpisuje wszystkie dane do logowania VPI dla neostrady, jest super pięknie pokazuje mi moją siec bezprzewodową wpisuje haslo...łączy ale pisze,ze jest brak dostępu do internetu i nie dziala... POMOCY:(

Gdzie nie działa- na routerze czy komputerze? Pokaż zrzuty z ustawień routera. Protokół TCP/IP na karcie sieciowej komputera jest ustawiony na automatyczne pobieranie adresu IP?

w ogole nie dziala internet.. chce polaczyc przez wi fi to wyszukuje siec laczy z nią ale pisze.ze jest brak dostępu..
to jest log z routera:

1/1/2000 0:7:30> adjtime task pause 60 seconds
1/1/2000 0:7:30> No DNS server available 
1/1/2000 0:7:30> Last errorlog repeat 10 Times
1/1/2000 0:7:30> adjTimeTask fail: no server available
1/1/2000 0:7:30> adjtime task pause 60 seconds
1/1/2000 0:7:30> No DNS server available 
1/1/2000 0:7:30> Last errorlog repeat 10 Times
1/1/2000 0:7:30> adjTimeTask fail: no server available
1/1/2000 0:7:30> adjtime task pause 1 day
1/1/2000 0:7:52> CHAP: login to remote failed; please check user/pswd
1/1/2000 0:8:25> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80680a38
1/1/2000 0:8:30> Last errorlog repeat 3 Times
1/1/2000 0:8:30> No DNS server available 
1/1/2000 0:8:30> Last errorlog repeat 10 Times
1/1/2000 0:8:30> adjTimeTask fail: no server available
1/1/2000 0:8:30> adjtime task pause 60 seconds
1/1/2000 0:8:30> No DNS server available 
1/1/2000 0:8:30> Last errorlog repeat 10 Times
1/1/2000 0:8:30> adjTimeTask fail: no server available
1/1/2000 0:8:30> adjtime task pause 60 seconds
1/1/2000 0:8:30> No DNS server available 
1/1/2000 0:8:30> Last errorlog repeat 10 Times
1/1/2000 0:8:30> adjTimeTask fail: no server available
1/1/2000 0:8:30> adjtime task pause 1 day
1/1/2000 0:8:33> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80680a38

Linia telefoniczna ADSL jest podłączona do routera?

Tak ADSL jest podłączone.

Pomimo podłaczenia ADSL nie masz przydzielonego adresu IP. Jedna ważna sprawa masz literówkę w nazwie użytkownika. Popatrz uważnie.

Masz podłączony tylko ten router do linii?

Marcinie popatrz na zakładkę Username :smiley:

Dzięki za czujność Przemek :wink:

tak tylko ten router jest podlaczony do linii.

poprawilam literówke i nadal nic...

Daj cały obrazek ze statusu routera

Zaraz, czegoś tu nie rozumię- do jakiej linii-wysokiego napięcia? Masz neostradę i chcesz skonfigurować ten router to popatrz jak wpisujesz słowo "neostrada"
Wszystkie inne ustawienia masz dobrze wpisane. Poczekaj aż router sam złapię synchronizację.

do linii telefonicznej... ktos wyzej pytal.
a jak juz wspominalam poprawilam literówke i nadal nic... resetowalam juz kilka razy router wpisuje caly czas dobrze te ustawienia aloe nie ma tego dostępu.

Czekamy na cały obrazek ze statusu routera.

Masz możliwość sprawdzenia na innym routerze podpięcia go do linii? Ustawienia masz wpisane dobrze więc wszystko skazuje na uszkodzenie wtyku, kabla lub samej linii. Masz telefon?

Może powinnaś zadzwonić na infolinie i poprosić o wygenerowanie nowego hasła - gdy ja zmieniłem router to pomogło, na starym haśle nie chciało działać.

to jest screen statusu, wszystko jest niby poprawnie wpisane a wyskakuje to,ze nie mozna odnalezc certyfikatu i w statusie jest''ustalanie tozsamosci''.
Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia na innym routerze,ale kiedy uzywam internetu przez zwykly modem standardowy z neostrady ktory laczy sie przez aplikacje to necik dziala... tylko na tym routerze nie chce. A co do telefonu to mam.

a o jakie hasło Ci chodzi? do logowania ?

Możesz sprawdzić na danych rejestracyjnych czy dostaniesz adresację:
login: rejestracja@neostrada.pl
hasło: rejestracja
Jeżeli w tabeli będzie jakaś adresacja zamiast zer to masz błąd w autoryzacji.