Konfiguracja ADSL TP-Link TD-8817 Bridge Mode + WR841N - Neostrada

Na ostatnim screenie widać, że internet jest. Jak pisałem wcześniej na TeamViewer też komputer mi się pokazuje, ale internetu nie ma i połączyć z tym komputerem też nie mogę.

Kolego byłeś proszony o poprawne wrzucanie obrazków na nasze forum. Proszę się dostosować bo temat poleci do kosza. Użyj guzika "Modyfikuj" - Administrator
Ed1. Już edytuję. Nie zauważyłem czerwonej informacji w pierwszym poście.
Ed2. Poprawione

Przetestuj połączenie na komputerze:

[quote="Heinz, post:14, topic:6936"]To by wskazywało że internet jest tylko nazw nie kojarzy.
Najlepiej w tym celu uruchomić cmd i wpisać komendy:
ping 8.8.8.8
ping wp.pl
i daj wynik z polecenia IPCONFIG /ALL[/quote]

na routerze wejdź w system - dodatki i kliknij odświerz
Jak pokaże się wiecej dodatków do instalacji to znaczy ze internet na routerze pracuje poprawnie i problem jest z komputerem.

Wg. ss masz dwie karty sieciowe załączone wyłącz jedną z nich , a dokładniej od lanu.

Aktualnie nie ma moich rodziców u nich w domu więc po rozłączeniu się z Huawei będzie po połączeniu. Może tym razem już pójdzie.
Edycja: Połączenie z TeamViwer zostało przerwane. Na razie nic więcej nie zrobię.
Najlepsze jest to, że komputer wciąż jest dostępny na liście TeamViewer. Jakaś lipa.

Jakie odpowiedzi z ping?
Wygląda na to że masz Problem z DNS'ami.
testowo przypisz adresy serwerów DNS na statyczne we właściwościach karty sieciowej - protokół TCP/IP wersja 4
Adresy wpisz 8.8.8.8 i 8.8.4.4

Niestety trzeba było oddać internet 3G sąsiadowi. Na razie fiasko z działań. Połączenia nie było na żadnym laptopie, telefonie ani tej stacjonarce.
Na koniec wgrałem jeszcze oficjalny firmware.

I problem jest taki sam jak w tym temacie:

Widać WR841N są jakieś lewe.
Internet na razie będzie tylko przez modem, a WDR3600 wyślę na gwarancję.
Ile czasu trwa naprawa/rozpatrzenie?

Tamten temat jest inny bo tam nie były przypisane adresy IP na WAN.

Ja wiem, ale jak napisałem, po wgraniu oficjalnego firmware mam ten sam problem co człowiek w tamtym temacie. (nie pobiera WAN, IP, DNS)
Temat jednak jest już nie ważny, komputer chodzi pod samym modemem i przez aplikację w systemie rozsiewa internet po domu. Na czas naprawy powinno wystarczyć moim rodzicom. Dziękuję wszystkim za chęci pomocy.
Ile czasu trwa naprawa routera TP-Link na gwarancji?

Naprawy prawdopodobnie może nie być. Mozliwe że dostaniesz nową sztukę.

Tak, oczywiście wiem o tym. Mogłem spytać ile trwa realizacja gwarancji.
Jeszcze mam jedno pytanie. Jak połączyć modem z routerem kiedy modem nie jest w trybie Bridge Mode, a w trybie PPPoA/E? Nie mam tego sprzętu na miejscu i nie mam jak sprawdzić. Podłączam pod WAN czy LAN? W routerze pewnie opcja DHCP(Kablowe).

Jeżeli przez port WAN to adres LAN musi być wtedy 192.168.2.1. Tak DHCP kablowe. Router ten ma włączony NAT więc śmiało na modemie możesz tę funkcję wyłączyć. Modem ma tylko odebrać synchro i przydzielić IP z puli swojego DHCP.

Po południu podłączę ten router. Aktualnie sobie modem chodzi bez problemu w PPPoA/E więc przez połączenie DHCP(kablowe) powinno iść dobrze. Dam znać co z tego wyszło.

Powinno zagrać. U mnie jest TD-W8840T i WR-740N z Gargulcem w ten sposób połączony i śmiga.

Wczoraj już byłem lekko zirytowany tym ustawianiem zdalnie i nie pomyślałem o tak oczywistym rozwiązaniu.

Przy Gargulcu jest jedna ważna zasada: jak podłączasz cokolwiek przez port WAN to IP na LAN musi byc zmienione. Gargulec oczywiście ustawiony jako brama sieciowa.

  1. Jeżeli chcesz aby komputery były widoczne w sieci lan to kabel wpinasz do portu LAN i wyłączasz serwer DHCP, oraz zmieniasz adres IP lLAN poza zakres DHCP głównego routera.
  2. Jeżeli wepniesz kabel do portu WAN to uzyskasz podsieć komputery nie będą widoczne w sieci LAN . Warunek taki że musisz zmienić adres LAN np 192.158.x.1 (gdzie x to zakres od 2-254). Włączone DHCP.

Jeżeli podpina przez LAN to bez zmiany adresu IP, chyba że inny router ma też taki sam. Przez wifi wbije się na IP.

Witam, właśnie próbuję łączyć modem w trybie PPPoe z routerem DHCP (Kablowe) przez port WAN. W modemie mam adres LAN 192.168.1.1, NAT wyłączone i włączone DHCP. W routerze mam ustawiony adres 192.168.2.1 i włączone DHCP i NAT. Po podłączeniu modemu pod port WAN nie pobiera żadnych danych.

Adres IP WAN:
Maska podsieci WAN:
Adres bramy WAN:
Serwer(y) DNS WAN:Są puste.

Zresetuj WR-a do fabryki. Zaloguj na niego i wyłącz DHCP i zepnij portem LAN z modemem. Sprawdź co się dzieje jak zepniesz kablem port WAN z dowolnym LAN na tym routerku. Jaką masz prędkość internetu.

Przy ustawieniach, które opisałem, załapało mi w końcu i pojawiły się adres:
Adres IP WAN:192.168.1.100
Maska podsieci WAN:255.255.255.0
Adres MAC WAN: (jakiś mac)
Adres bramy WAN:192.168.1.1
Serwer(y) DNS WAN:192.168.1.1
Jednak internetu wciąż nie było, czy to ustawienie powinno już chodzić?