Wykorzystanie routera jako repeater

Witam.
Jestem nowy, więc jeżeli temat nie w tym dziale to przepraszam.
Posiadam router TP-Link TL-WR841N i router TD-W8961ND.
Ten pierwszy jest podłączony do internetu, a z tego drugiego chciałbym zrobić repeater.
Jest taka możliwość ? Jeżeli tak to mógłby mi ktoś to rozpisać? Bo jestem zielony w tych sprawach.

Niestety. W8961N nie posiada trybu repeater ani dostępnego alternatywnego oprogramowania.
Możesz go jedynie wykorzystać jako AP przy podłączeniu kablem do głównego routera.

Jedynie co możesz z nim zrobić napisał kolega wyżej.

Tylko jest problem, ponieważ router TD-W8961ND ma wejście ADSL, a nie WAN, więc nie mam jak go podłączyć nawet.

Konfiguracja routera jako AP:

Do tego WAN nie jest konieczny.

Robię wszystko tak ja w poście, lecz gdy zmieniam IP na 192.168.0.250 to po kliknięciu przycisku Save, strona się zawiesza, a jak próbuję włączyć ją od nowa to pisze "Strona internetowa jest niedostępna"

Strona się zawiesza, bo w momencie kliknięcia SAVE zmieniło się IP dla 8961ND. Po kliknięciu SAVE jeszcze dla pewności uruchom AP ponownie (przyciskiem zasilania), aby na pewno "zobaczył" nowe ustawienia i wpisz w przeglądarkę 192.168.0.250 i powinno się pojawić okienko logowania do routera pracującego jako AP.

Po wpisaniu adresu 192.168.0.250 wyskakuje "Strona internetowa jest niedostępna", próbuję zrobić to przez telefon może w tym jest problem ? Nie mam laptopa, a komputer nie posiada karty WIFI, więc pozostaje mi HTC Desire 500.

Jeżeli wyłączyłeś serwer DHCP to sie nie zalogujesz.

To jak mam to zrobić ?

Jaki adres masz na WR841? Karta sieciowa ma automatyczne pobieranie adresu włączone?

192.168.0.1
Karta sieciowa w komputerze ? Jeżeli o to chodzi to on jest podłączony kablem do routera i łączy się od razu gdy go włączę.
Przepraszam jeśli czegoś nie rozumiem zielony jestem w tych sprawach :frowning:

Kolego ale to takie podstawy podstawa to o co teraz pytam, bez tego ani rusz:

Uzyskaj adres IP automatycznie