TP link W8951ND + rejestrator (monitoring) brak podglądu z kamer po WIFI

Stawiam na jakiś problem z systemem lub antywirusem który masz zainstalowany na komputerze. Co to dokładnie za model rejestratora?

dokładnie ten
http://mwpower.pl/pl/p/Rejestrator-AHR-8-2C/1047

Sprawdzałeś czy ping do adresu IP rejestratora jest cały czas stabilny? Bo jeżeli tak to pozostaje kontakt ze sprzedawcą lub wsparciem technicznym rejestratora. Tu z routerem jest wszystko ok.

wiesz - zauważyłem że co jakiś czas zrywa mi połączenie sieci (brak internetu) czytałem trochę na innych forach i podobno pomaga wymiana zasilacza na mocniejszy...
ale nie wiem czy to może być przyczyna - myślę że nie bardzo.
Jutro napisze do sprzedawcy zobaczymy co on powie - pewnie powie że to router.....:slight_smile:
dzięki za podpowiedzi - miłej niedzieli !

....żeby było ciekawiej to teraz nie mogę nawet na laptopie przez IE zalogować się do rejestratora po adresie IP.......

To jest jakiś trop, zrób mały test puść dwa okna cmd z pingiem do routera i rejestratora ping 192.168.1.1 - t i ping 192.168.1.188 - t sprawdź czy nie ma przerw:

W linku to oczywiście tylko przykład. Test musi iść równolegle w dwóch oknach.

co jakiś czas widzę że jest dłuższa przerwa - ale absolutnie nie wiem o co chodzi...

Tu raczej tego nie pokazałeś!? Poproszę o taki screen gdzie będzie taka przerwa.

sorry - myślałem że ten wydłużony czas na obydwu screenach to przerwa .....
jeśli nie - to pingi są raczej OK

W tym czasie coś komunikowało się z routerem (wymiana danych) dlatego ping skoczył ale się nie urwał. Testuj a w tym czasie spróbuj się łączyć z rejestratorem. Sprawdź czy coś będzie się działo z pingiem.

...cały czas idzie równo ale przez IE nie mogę się zalogować "oczekiwanie na 192.168.1.188..."
przeładowałem kompa - po ponownym załadowaniu się systemu nie miałem neta - musiałem przerwać połączenie z siecią domową i na nowo się połączyć - pomogło ale przez IE nadal nie mogę - oczekiwanie itd.....

Adres jest cały czas ten sam na rejestratorze? Spróbuj wyczyścić historię w IE.

adres ten sam...
zrestartowałem rejestrator - pomogło , zalogowałem się przez IE jest obraz (póki co :slight_smile: )

Do resjestratora dostępne są jakieś aktualizacje lub jakieś wsparcie? Czy to jakiś noname? Bo stawiam na to że to rejestrator ma problem w tej sieci.

Musisz pamiętać, że rejestrator powinien mieć adres spoza zakresu puli adresów routera.
Tu masz DNS jakie masz wpisać wg operatora: http://elandit.com/dns-tpsa-netia-google/

uffff - to chyba dla mnie zbyt trudne...
nie wiem gdzie to wpisać - a jeśłi wpiszę to zmienić IP w rejestratorze ???

Jeżeli nie ma kolizji z komputerami w sieci adres IP nie musi być z poza puli DHCP. DLa pewności w zakładce DHCP Settings zmniejsz zakres 100 - 150 i masz po problemie.

Dokładnie.
Router ustaw w zakresie 192.168.1.2-192.168.1.199 a rejestrator z wyłączonym DHCP już z adresem np. 192.168.1.200 ; ...201 itd.
Najlepiej tak aby nie doszło do konfliktu adresacji rejestratora z innym urządzenie podłączonym później do routera.

Panowie - sorry ale proszę bardziej łopatologicznie...:slight_smile:
teraz mam tak

a jak powinno być ???

Liczba adresów 50 i nic nie musisz zmieniać na rejestratorze. Poza tym nie sądzę żeby to był problem.