TP link W8951ND + rejestrator (monitoring) brak podglądu z kamer po WIFI

Witajcie,
po awarii sprzętu (burza) musiałem wymienić router (taki sam model jak miałem poprzednio) + nowy (inny niż poprzednio ) rejestrator.
Niestety za nic nie mogę ustawić routera w taki sposób żeby mieć podgląd z kamer po wifi (również w komórce).
Rejestrator jest ok bo po podłączeniu monitora po kablu (ale tym od monitora) jest obraz.
Przy próbie połączenia się przez WIFI na laptopie (wpisując w przeglądarkę adres IP rejestratora) - mogę zalogować się do menu rejestratora mam podgląd z kamer jednak po kilku chwilach np.przy wylogowaniu się i ponownym zalogowaniu podglądu już nie ma (czarny obraz w okienkach kamer) .
Pomaga dopiero wyłączenie rejestratora i ponowne włączenie - obraz jest ale po jakimś czasie znowu zanika.
Poniżej screeny
P.S - i jeszcze jedno zauważyłem że z poziomu połączenia (gdy działa) się przez przeglądarkę pomimo że zalogowany jestem jako admin nie mogę zmieniać ustawień rejestratora - niby komunikat jest że zapisanie powiodło się jednak wracając ponownie na ustawienia sieci - nie ma żadnych zmian.

W IE dodałeś adres rejestratora do trybu zgodności?
Konfiguracja routera:

DNS-y wpisz od swojego dostawcy. Ważne jest wyłączenie UPnP w konfiguracji routera.

hej,
dzięki z zainteresowanie...
nie bardzo wiem o co chodzi - na router loguję się bez problemu przez IE także przez IE loguję się na rejestrator (po IP)
UPNP mam aktywane
autokonfiguracja - aktywne

Poczytaj w internecie bo nie będę przepisywał tego co już jest opisane - trzeba tam dodać adres IP rejestratora:

Wystarczy wykonać konfigurację jak w poradniku to wszystko (wyłączyć UPnP, dopisać DNS-y, zabezpieczyć routera).

zgodność zrobiłem...
UPNP - wyłączyłem (chociaż wyżej wskazywałeś żeby włączyć)
"dopisać DNS-y - nie wiem o co chodzi.
niestety podgląd nie działa...
CZy sugerujesz żeby przywrócić router do ustawień fabrycznych ???
P>S podpiętą mam neostradę...

[quote="tadolboss, post:5, topic:7989"]UPNP - wyłączyłem (chociaż wyżej wskazywałeś żeby włączyć)
"dopisać DNS-y - nie wiem o co chodzi.
niestety podgląd nie działa...[/quote]
Przepraszam czeski błąd się wkradł, UPnP trzeba wyłączyć.

Zrobiłeś ponownie uruchomienie systemu po zmianie w przeglądarce?
Problemu szukał bym w systemie operacyjnym lub działaniu przeglądarki. Masz do tego rejestratora jakaś aplikację dedykowaną?

przed chwilą ściągnąłem ze strony sklepu aplikację ....
skorzystałem z opcji wyszukaj urządzenie - znalazł z ustawieniami rejestratora...
wyskakuje komunikat że łączenie zakończyło się sukcesem - obrazu brak....
ponizej screen

i jeszcze z przechwyconymi ustawieniami (program cms)

Stawiam na jakiś problem z systemem lub antywirusem który masz zainstalowany na komputerze. Co to dokładnie za model rejestratora?

dokładnie ten
http://mwpower.pl/pl/p/Rejestrator-AHR-8-2C/1047

Sprawdzałeś czy ping do adresu IP rejestratora jest cały czas stabilny? Bo jeżeli tak to pozostaje kontakt ze sprzedawcą lub wsparciem technicznym rejestratora. Tu z routerem jest wszystko ok.

wiesz - zauważyłem że co jakiś czas zrywa mi połączenie sieci (brak internetu) czytałem trochę na innych forach i podobno pomaga wymiana zasilacza na mocniejszy...
ale nie wiem czy to może być przyczyna - myślę że nie bardzo.
Jutro napisze do sprzedawcy zobaczymy co on powie - pewnie powie że to router.....:slight_smile:
dzięki za podpowiedzi - miłej niedzieli !

....żeby było ciekawiej to teraz nie mogę nawet na laptopie przez IE zalogować się do rejestratora po adresie IP.......

To jest jakiś trop, zrób mały test puść dwa okna cmd z pingiem do routera i rejestratora ping 192.168.1.1 - t i ping 192.168.1.188 - t sprawdź czy nie ma przerw:

W linku to oczywiście tylko przykład. Test musi iść równolegle w dwóch oknach.

co jakiś czas widzę że jest dłuższa przerwa - ale absolutnie nie wiem o co chodzi...

Tu raczej tego nie pokazałeś!? Poproszę o taki screen gdzie będzie taka przerwa.

sorry - myślałem że ten wydłużony czas na obydwu screenach to przerwa .....
jeśli nie - to pingi są raczej OK

W tym czasie coś komunikowało się z routerem (wymiana danych) dlatego ping skoczył ale się nie urwał. Testuj a w tym czasie spróbuj się łączyć z rejestratorem. Sprawdź czy coś będzie się działo z pingiem.

...cały czas idzie równo ale przez IE nie mogę się zalogować "oczekiwanie na 192.168.1.188..."
przeładowałem kompa - po ponownym załadowaniu się systemu nie miałem neta - musiałem przerwać połączenie z siecią domową i na nowo się połączyć - pomogło ale przez IE nadal nie mogę - oczekiwanie itd.....

Adres jest cały czas ten sam na rejestratorze? Spróbuj wyczyścić historię w IE.

adres ten sam...
zrestartowałem rejestrator - pomogło , zalogowałem się przez IE jest obraz (póki co :slight_smile: )