TP LINK TL-WR740N Samoczynne odnawianie DHCP

Myślałem, że problem tkwi w listwię zasilającej. Niestety dalej to samo. Po przerwaniu połączenia w konsoli podczas pingowania wyświetlił mi się komunikat "sieć docelowa jest nieosiągalna"

A co z serwisantem? Co stwierdził?

Stwierdził, że zasilanie routera jest uszkodzone. Mimo tego, że sprawdzałem go wczoraj w sklepie komputerowym.

Daj obrazek ze statusu routera kiedy korzystasz z internetu. Bo chyba jeszcze nie pokazywałeś w tym temacie.

Zrób taki test:


przy przerwaniu sprawdź który ping zanika.

Właśnie robiłem test i podczas pingu do wp.pl dostałem:
Komunikat "sieć docelowa jest nieosiągalna"
2x komunikat Brak odpowiedzi z punktu dostępowego
Po tym pingowało dalej. Zaraz zrobię ping na 8.8.8.8 i na brame

Czyli masz problem z dostępem do internetu. Pytanie w którym miejscu jest ta przerwa. Czy na WAN nie czy na LAN-ie. Zrób testy i poinformuj o wynikach. Możesz też zajrzeć w logi systemowe routera czy podczas przerwy masz jakieś dziwne komunikaty.

Tutaj będe dodawał wyniki.
Logi Routera:

Tracert + Pathping do wp.pl:

Ping do 8.8.8.8:

Ping do bramy domyślnej 10.25.0.1:

  • Wszystko ok od 8-12ping

Twoją bramą jest 192.168.0.1

Mimo tego dalej ping 1-2 nawet podczas zaniku internetu.

Czyli ping do 10.25.0.1 też nie przerywa ani na moment?

tak, tylko ping jest większy

To wiadomo że ping jest większy bo brama (router) raczej nie jest w twojej lokalizacji. Jak masz ten internet doprowadzony do mieszkania?

Gniazdko -> koncentryk do modemu -> router -> komputer

Wygląda na to że problem jest z modemem który traci połączenie. Bo sam widzisz że możesz go cały czas pingować jego IP (bramę) czyli TP-link jest ok.

Dzisiaj rano był robione pingi do modemu na 26000 zgubił 6.

Dla mnie wygląda na problem z modemem wiec "molestował" bym dostawcę. Możesz pokazać pingi

Własnie ja nie robiłem pingów, dostałem tylko telefoniczną informacje od dostawcy.

Jak nie robiłeś pingów? Skoro wrzucałeś mi je na forum!?