TP-Link TD-W8960N v4 Pomocy

Witam mam problem zakupiłem ruter TP-LINK TD-8960N w markecie media expert w dniu 17.02.2014 wstaję dzisiaj rano włączam komputer brak połączenia sieciowego tak zwanie brak kabla sieciowego, podchodzę do modemu i świeci się tylko dioda Power ( zasilanie) i nic więcej nie reaguje nawet na przycisk reset dodam że nie było w nim nic aktualizowane , sprawdzałem inny zasilacz o tych samych parametrach tak samo nic świeci dioda power i czy ruter oddać na gwarancję standardową i czy będę płacił coś za naprawę. Dodam że przepięcia nie było bo sprawdzałem bezpieczniki i są ok a ochronę przeciwprzepięciową mam w domu zainstalowaną.Czekam na wypowiedzi :slight_smile:

Oddaj na gwarancji nie powinno być problemu z wymianą na nowy.

Reklamuj. Spakuj sprzęt i do sklepu.

Ok modem jedzie do serwisu ? a jak jedzie do oficjalnego serwisu to dostanę wersję v5? Ruter kupiłem przez sklep internetowy a i czy za wymianę na standardowej gwarancji będę coś płacił?

Tego nikt Ci nie zagwarantuje, ale wszystko możliwe.

Ok a wiesz jak jest ze standardową gwarancją czy się coś płaci ?

Nikt Ci nie wymieni routera na inny bo ten co masz się popsuł.
Jak nie minęło 10 dni od zakupu to możesz odstąpić od umowy! musisz tylko spełnić warunki określone ustawą.

Nie chcę innego rutera chodzi po prostu o model jest wersja v4 ta co się zepsuła a a magazynu już wysyłają v5 tylko pytam czy naprawa będzie darmowa i tyle i nie zamierzam w żadnym bądź racie odstąpić od umowy bo nie zamierzam tego robić. Po prostu trafił się felerny egzemplarz i tyle i pytam czy za wymianę coś będę płacił i za naprawę? Gwarancja standardowa od producenta 24 miesiące

To tylko tania elektronika więc losowe uszkodzenia się zdarzają. 100% wymienią sprzęt na nowy bez żadnego problemu. TP-link to nie firma krzak z Nowo Lipek.

Ma się to tak:
Wyślą do serwisu i jeśli serwis stwierdzi, że sprzęt nie da się naprawić lub koszty naprawy przekraczają wartość sprzętu to dostaniesz pismo o wymianie routera na nowy model jaki miałeś lub na nowy o parametrach nie gorszych od poprzedniego modelu lub zwrot gotówki.
Jeśli w sklepie i ofercie producenta nie ma już tej wersji to otrzymasz następcę.
Jeśli następna tzn. nowy model będzie droższy to będziesz musi dopłacić różnicę.

Ruter się nie włącza świeci się tylko dioda power sprzęt zakupiony ok tygodnia temu chodził 24 godziny na dobę do dnia dzisiejszego. Taki opis reklamacji gwarancji starczy ? Czyli dostanę następcę v5?tego modelu wiem że model jest sprzedawany w sklepach bo widziałem świeża dostawę wczoraj w sklepie w wersji v5 jest tylko mocniejsza antena 2x po 5 dBi i ochrona przeciwprzepięciowa do 6000v i moje pytanie brzmi czy do wersji v5 będę coś dopłacał ?

To już zależy od dystrybutora. Jeżeli nie będzie już na magazynie v4 to dostaniesz następcę. Nie oczekuj od nas odpowiedzi na pytanie na które nie znamy odpowiedzi.

Dobrze dziękuję panowie za pomoc :slight_smile: Proszę nie zamykać tematu jeszcze dam cynk. Na razie reklamacje zgłoszona przez www i czekam na kuriera po odbiór rutera do naprawy :slight_smile:

Skoro kupiłeś w markecie to nikt ci nie odbierze tego kurierem. To nie jest door to door i sprzęt za 2000zł :frowning:

...i z tą ochroną przeciwprzepięciową to spokojnie. Nie wierz w cuda.
Nie pomoże ci napis na routerze i Twoje zabezpieczenia w rozdzielni.
Polecam do poczytania: http://www.tp-link.com.pl/support/rma/
Tyle w temacie!
Door-to-door i warunki gwarancji określa producent i może dotyczyć sprzętu nawet za 100 zł. :wink:
W przypadku TP-Linka nie ma takiej opcji.

Dzwoniłem dzisiaj na infolinię media expertu 2 razy pytałem o to kto odbiera sprzęt uszkodzony powiedzieli za pierszy razem że obierają oni na własny koszt bo i za drugim razem tak samo za wysyłkę nie płaciłem nic przy zamawianiu a ruter był zamawiany z sklepu internetowego. Ten link już czytałem :slight_smile:

To co innego. Myślałem że brałeś z półki w markecie. Więc szczegóły musisz ustalić z dystrybutorem.

Rozmowy jak coś mam nagrane z nimi więc w razie czego :slight_smile: Znam prawo co do nagrywania rozmów i musi być zgoda na nagrywanie w reklamacji dałem zapytanie o koszty transportu wolę mieć to napisane od konsumenta :slight_smile: Bo to niekiedy rożnie bywa

Mam pytanie do was panowie gdzie znajduję się plomba gwarancyjna w tp-linku? bo nigdzie nie ma na obudowie

Ze sprzętów które mam z tplinka to na żadnym nie ma plomby.