Tp-link td-vg3631 problem z voip neofon neostrada

Witam. mam problem z połączeniami przychadzącymi gdy dzwonię z telefonu komórkowego na voip wyskakuje napis POŁĄCZENIE ODRZUCONE.Połączenia wychodzące działają bardzo dobrze.Telefon na livebox 1.1 działa poprawnie.Telefon mam dość nowy panosonica ale dla pewności sprawdziłem na innym aparacie.Bramka w modemie pokazuje status gotowości UP. Na błekitnej lini podano mi hasło i to ma wystarczyć do poprawnej konfiguracji bramki.Oczywiście wgrałem najnowszy soft ver.130108.Ogólnie jestem zielony w takich sprawach najlepiej jak bym dolaczył jakieś ss ale niewiem jak to zrobić.TP-LINK TD-VG3631 kupiłem ponieważ livebox 1.1 często się zawieszał i tracił synchronizacje.Tp-link radzi sobie dużo lepiej ,tyko nie moge sobie z voipem poradzić PROSZE O POMOC ,SUGESTJE.DZIĘKUJE!!!

Proszę poprawić treść postu w myśl pkt. 1.4 regulaminu forum. CHACA

Status połączenia jest cały czas up? Jaki to dokładnie operator?

orange kiedyś telekomunikacja polska funpack 10 mb+voip neofon.tp.pl +tv ale tego ostatniego nie używam .

Tak jak pisałem na PW konfigurowałem ten router dla ipfon-a nie dla orange i tam nie było problemów. Daj srcreen-a z Dial Plan i Phone Settings. Prawdopodobnie coś tam trzeba zmienić jeżeli połączenie jest "up" cały czas.

Witam.Niestety nie udało mi sie nic zrobić w zakładce dial plan.Telefon wciąż głuchy.Dodaje kilka screenów z mojej konfiguracji bramki.

Co mi jeszcze do głowy przychodzi to spróbuj MWI na Enable i zmień czas na Preferred Receive Time w dół.
Preferred Codec na G711u, zaptaszkuj call waiting.

Już tak robiłem, bez powodzenia.Mam przeczucie że to może być wina tp-linka lub operatora voip.Bardzo podobny przypadek do mojego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1789153.html

Wszystko jest możliwe że jakiś problem z oprogramowaniem. Zadzwoń do TP-linka do biura obsługi klienta może mają jakieś rozwiązanie.

Oczywiście że w sprawie musi paść konkretna odpowiedz!.350 zł. nie chdzi drogą.Pozdrawiam

Czekamy na rozwiązanie, mam nadzieję że poinformujesz nas o tym :slight_smile:
Powodzenia.

Czy kto już rozwiązał ten problem z VG3631 bo kolega też chce wymienić Liveboxa na coś innego a posiada telefon VoIP w usłudze orange. Proszę o w miarę szybką odpowiedź. Dzięki i pozdrawiam onet23

Osobiście nic nie wiem więcej w temacie, kolega "zielony1978" jeszcze się nie odzywał.

Może kolega zielony1978 się odezwie i coś wyjaśni w temacie.

Witam wszystkich po długiej przerwie.Niestety nie udało mi się rozwiązać mojego problemu. Wsparcie techniczne firmy TP-LINK nie potrafiło mi pomóc i po 50 min.rozmowy telefonicznej Pan z infolini poddał się stwierdzając że nie wie jak rozwiązać ten problem i kazał czekać na nowy firmwer który "może" pomóc. Firmwer pojawił się kilka dni temu ,wgrałem i problem nie ustąpił.Teraz gdy dzwonie z komórki na tel. voip słysze komunikat "nie ma takiego numeru" w drugą strone działa znakomicie.Chciałem ponownie skontaktować się z wsparciem technicznym ale nie dodzwoniłem się,nik nie podnosi słuchawki od tygodnia.Niestety znalazłem na innyych forach opinie że tp-link td-vg3631 ma problemy z voip niektórych operatorów.Przypuszczam że firma tp-link w końcu naprawi ten problem a JA jestem zmuszony czekać na szcześliwy finał.

Dzięki za ponowny kontakt na forum i informację. Będziemy zatem czekać na szczęśliwy koniec twoich problemów. Może napisz jakie masz teraz oprogramowanie (firmware) na routerze?

Firmware td-vg3631 v1 130320 z dnia 20 marca2013.

"Add a mechanism guaranteeing normal incoming and outgoing calls." na stronie producenta piszą że coś z tym zrobili ale chyba nie do końca :frowning:

Gdy zobaczyłem ze jest dostepny nowy firmware nadzieja wymalowała mi się na twarzy :slight_smile: po wgraniu i kilku próbach konfiguracji znowu musiałem podłączyc livebox :cry: .Najgorsze jest to że nie wiem czy wina problemu wynika z mojej niewiedzy,czy "trefnego"routera. Chciałem skontaktować się z wsparciem technicznym tp-link a tam wszyscy konsultańci są zajęci 9.00 do 17.00. Dzisiaj już bym nie kupil tego routera,tylko podłączył zewnetrzną bramke voip do mojego starego pentagrama.Pozdrawiam napisze jeżeli coś się zmieni w mojej sprawie.

Nie wiem czy wcześniej wspominałem ale najprościej sprawdzić urządzenie było by założenie konta u innego operatora Voip i sprawdzenie działania? Wtedy być wiedział na 100% że to wina firmware-a a nie potencjalnego uszkodzenia na routerze.

Muślałem o tym i nawet znalazłem operatora voip który daje darmowe konto na próbę.Piszac "trefny" miałem na myśli bardzej nie dopracowany firmware voip w usłudze neofon .Ale założe konto na probe aby wyeliminowac ewentualną usterke td-vg3631.