Witam. mam problem z połączeniami przychadzącymi gdy dzwonię z telefonu komórkowego na voip wyskakuje napis POŁĄCZENIE ODRZUCONE.Połączenia wychodzące działają bardzo dobrze.Telefon na livebox 1.1 działa poprawnie.Telefon mam dość nowy panosonica ale dla pewności sprawdziłem na innym aparacie.Bramka w modemie pokazuje status gotowości UP. Na błekitnej lini podano mi hasło i to ma wystarczyć do poprawnej konfiguracji bramki.Oczywiście wgrałem najnowszy soft ver.130108.Ogólnie jestem zielony w takich sprawach najlepiej jak bym dolaczył jakieś ss ale niewiem jak to zrobić.TP-LINK TD-VG3631 kupiłem ponieważ livebox 1.1 często się zawieszał i tracił synchronizacje.Tp-link radzi sobie dużo lepiej ,tyko nie moge sobie z voipem poradzić PROSZE O POMOC ,SUGESTJE.DZIĘKUJE!!!
Proszę poprawić treść postu w myśl pkt. 1.4 regulaminu forum. CHACA
Tak jak pisałem na PW konfigurowałem ten router dla ipfon-a nie dla orange i tam nie było problemów. Daj srcreen-a z Dial Plan i Phone Settings. Prawdopodobnie coś tam trzeba zmienić jeżeli połączenie jest "up" cały czas.
Co mi jeszcze do głowy przychodzi to spróbuj MWI na Enable i zmień czas na Preferred Receive Time w dół.
Preferred Codec na G711u, zaptaszkuj call waiting.
Czy kto już rozwiązał ten problem z VG3631 bo kolega też chce wymienić Liveboxa na coś innego a posiada telefon VoIP w usłudze orange. Proszę o w miarę szybką odpowiedź. Dzięki i pozdrawiam onet23
Witam wszystkich po długiej przerwie.Niestety nie udało mi się rozwiązać mojego problemu. Wsparcie techniczne firmy TP-LINK nie potrafiło mi pomóc i po 50 min.rozmowy telefonicznej Pan z infolini poddał się stwierdzając że nie wie jak rozwiązać ten problem i kazał czekać na nowy firmwer który "może" pomóc. Firmwer pojawił się kilka dni temu ,wgrałem i problem nie ustąpił.Teraz gdy dzwonie z komórki na tel. voip słysze komunikat "nie ma takiego numeru" w drugą strone działa znakomicie.Chciałem ponownie skontaktować się z wsparciem technicznym ale nie dodzwoniłem się,nik nie podnosi słuchawki od tygodnia.Niestety znalazłem na innyych forach opinie że tp-link td-vg3631 ma problemy z voip niektórych operatorów.Przypuszczam że firma tp-link w końcu naprawi ten problem a JA jestem zmuszony czekać na szcześliwy finał.
Dzięki za ponowny kontakt na forum i informację. Będziemy zatem czekać na szczęśliwy koniec twoich problemów. Może napisz jakie masz teraz oprogramowanie (firmware) na routerze?
Gdy zobaczyłem ze jest dostepny nowy firmware nadzieja wymalowała mi się na twarzy po wgraniu i kilku próbach konfiguracji znowu musiałem podłączyc livebox .Najgorsze jest to że nie wiem czy wina problemu wynika z mojej niewiedzy,czy "trefnego"routera. Chciałem skontaktować się z wsparciem technicznym tp-link a tam wszyscy konsultańci są zajęci 9.00 do 17.00. Dzisiaj już bym nie kupil tego routera,tylko podłączył zewnetrzną bramke voip do mojego starego pentagrama.Pozdrawiam napisze jeżeli coś się zmieni w mojej sprawie.
Nie wiem czy wcześniej wspominałem ale najprościej sprawdzić urządzenie było by założenie konta u innego operatora Voip i sprawdzenie działania? Wtedy być wiedział na 100% że to wina firmware-a a nie potencjalnego uszkodzenia na routerze.
Muślałem o tym i nawet znalazłem operatora voip który daje darmowe konto na próbę.Piszac "trefny" miałem na myśli bardzej nie dopracowany firmware voip w usłudze neofon .Ale założe konto na probe aby wyeliminowac ewentualną usterke td-vg3631.