Problem z VoIP na TP-LINK TD-VG3631

Witam.
Od kilku dni próbuję skonfigurować wyżej wymieniony modem pod VoIP firmy Orange.
Rozmowy wychodzące działają normalnie: zarówno na komórki jak i na stacjonarne. Problem zaczął się gdy ktoś do mnie chciał zadzwonić, gdyż wszystkie rozmowy przekazywane były na pocztę głosową. Kiedy problem zgłoszony został na stronie Orange, konsultant z firmy dodzwonił się normalnie, z komunikatem, że poprzestawiał kilka rzeczy i problem powinien zniknąć. Jednakże właśnie od tamtego czasu kiedy wybieram numer domowy słyszę tylko "Nie ma takiego numeru" (zarówno z komórki jak i ze stacjonarnego). Modem pokazuje status "UP", jednakże w opcji System tools->system log widnieje komunikat "can not find any account for the incoming call". Na Liveboxie wszystko chodzi jak trzeba.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

Niestety nie mam w tej chwili tego urządzenia dlatego jedyne co mogę polecić to przestudiowanie podobnych tematów na naszym forum:

Witam.
Przedstawione wątki przeczytałam, jednakże nic nie pomogło. Nadal jak wybieram numer to słyszę"Nie ma takiego numeru". Z tego też powodu mam pytanie: czy na VoIP numer telefonu stacjonarnego wybiera się w jakiś inny sposób? I z czym może być związany ten komunikat po angielsku? Pytam, gdyż po prostu nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu :frowning:

Zrobił bym reset do ustawiń fabrycznych i ponownie skonfigurował urządzenie.

can not find any account for the incoming call
Jakiś problem ze znalezieniem konta (może autoryzacją) na serwerze dostawcy usługi.

Niestety, dalej to samo, dlatego postanowiłam połączyć Liveboxa z Tp-Linkiem. Wiem, że mój Tp-Link ma taką opcję, jednakże nie wiem w jaki sposób go ustawić, by wszystko działało jak należy. Czy mogłabym prosić o wytłumaczenie? Pozdrawiam.