TL-WR841N - Problem ze stabilnością oraz pingiem

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Od razu chciałbym przeprosić jeśli był podobny temat, ale jestem tu pierwszy raz. Od pewnego czasu (już w sumie kilka miesięcy) mam problem z owym routerem. A mianowicie chodzi o dziwny przypadek, w bardzo losowych momentach tracę połączenie z internetem i wyskakuje mi że nie mogę się połączyć na jakieś 5 min, pokazuje wykrzyknik i "połączenie jest ograniczone". Mam tak kilka razy dziennie. Instalowałem już najnowsze sterowniki, nawet kontaktowałem się z moim usługodawcą. Drugim problemem jest ping który pojawił się nagle. Jest to również dziwne ponieważ raz mam 30ms, ale większość czasu to mocne 200-600ms. Co może być tego przyczyną? Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc i życzę miłego dnia.

Z routerem łączysz się bezprzewodowo czy kablowo? Na routerze masz najnowsze oprogramowanie? Pokaż obrazek z zakładki Status TP-linka

Oczywiście przesyłam.

Ah tak, z routerem łącze się bezprzewodowo.

Wykonaj diagnostykę sieci bezprzewodowej -


Sprawdzałeś stabilność łącza bez TP-linka?

na diagnostyce wyszło mi coś takiego (najmocniej przepraszam jeśli robię coś źle, ale jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy) i tak, sprawdzałem bez TP Linka, ping był w porządku, aczkolwiek nie wiem jak ze stabilnością bo to było tylko chwilowe.

Twoja nazwa sieci to?
Wrzuć dla porównania test ping bez routera i z routerem.

tp link9F3C60 - to moja nazwa, czyli ta najwyżej, aktualnie nie mogę wrzucić tego pingu :frowning: spróbuje zrobić to jutro, albo poźno w nocy.

Podłącz się też kablowo do router i wrzuć test ping. Im więcej informacji tym lepiej.

Mi mój usługodawca, polecał skonfigurować router do nowa i zmienić kanał, lecz po zrobieniu tego i tak nic nie podziałało, niektórzy mówią mi żebym oddał router na gwarancje, ale wydaje mi się że coś musi powodować ten problem i da się to rozwiązać, podejrzane jest to że ping np: rano mam 30ms a poźniej zaczyna się coś psuć. Gdy dzwoniłem do "technika" on zapewniał mnie że u nich jest wszystko w porzadku i żebym spróbował coś zrobić z routerem. Może coś mam powalone z konfiguracją, już nie wiem, przesyłam pingi. Te wysokie to z routerem:

Co może być winowajcą? Dziwne że tylko ja mam takie dziwne problemy.

Jak masz doprowadzony sygnał do routera?

Sygnał doprowadzony mam przez kabel. Nie rozumiem troszkę pytania chyba

Bezpośrednio do routera czy masz po drodze modem usługodawcy? A co tu jest do zrozumienia? Zawsze możesz wgrać oprogramowanie alternatywne gargoyle.

Dla porównania jak to wygląda bez routera? Poza tym ping test zrób z cmd -


TP-Link podłączony przez port WAN?

Naturalnie, router jest podłączony przez WAN.

Zrób jeszcze raz ping test ale z konsoli cmd na twoim komputerze.

Z przyjemnością zrobię ten ping znów, ale aktualnie nie mogę :frowning: Ale przypuśćmy że ping wyszedł na niekorzyść routera, co można byłoby zrobić dalej?

Pokaż ping z routera i bez niego i pokaż jeszcze zakładkę Status z TP-linka wtedy będziemy dalej rozmawiać.
Zrób ping też do adresu IP routera.

Witam po krótkiej przerwie. Stabilność oraz ping są w kratke. Zauważyłem pewną dziwną prawidłowość. Zawsze rano tak od 8-15 mam świetną prędkosć a ping nie spada poniżej 50ms. Poźniej zazwyczaj po południu, dostaje takiego dziwnego laga (?) i stopniowo upada prędkosć oraz stabilność. Co może być nie w porządku? czy możliwe jest to że jakieś urządzenie przeciąża to wszystko? Bo ostatnimi czasy doszło nam nowe urządzenie które również łączy się przez Wi-Fi.