TL-WR841N i internet z multimedii

Tak wszystkie urządzenia są bezprzewodowo podłączone. Po LAN-ie jest dokładnie tak samo jak wyżej.
Kiedyś natknąłem się na jakimś innym forum na artykuł (teraz nie mogę znaleźć) mianowicie TP-Link gryzie się z kartami sieciowymi od Broadcoma nie wiem ile w tym prawdy ale czy może mieć to jakiś wspólny mianownik?
Już się biorę za konfigurację i dam zaraz znać.

Nie słyszałem o jakimś globalnym problemie w tej kwestii. Zrób konfigurację i pokaż jeszcze diagnostykę sieci bezprzewodowej -

Po konfiguracji na razie nic się nie dzieje.
Oto screeny z diagnostyki:

Jaką masz prędkość łącza na umowie?

Prędkość łącza to 30MB.

Włącz sobie w tle konsolę cmd i ping 192.168.0.1 -t jeżeli zacznie się coś dziać z dostępem do internetu sprawdź czy router nadal odpowiada na zapytania -

Witam,
Po udanym "łikendzie" z internetem przyszedł czas na przerwanie. Diody routera nic się nie zmieniły przerwało tylko połączenie z internetem. Połączenie ze stroną routera było nie możliwe aż do momentu gdy się rozłączyłem z internetem i połączyłem na nowo. Strona statusu routera nic się nie zmieniła tak jak by nic się nie stało.
oto kilka screenów:

Sprawdzałeś czy router odpowiadał na ping?

opierając się wyłącznie na obrazku z inssidera proponuję zmienić kanał na 5
oczywiście "raz na ruski rok" warto monitorować eter, bo sieci sąsiadów mogą się pojawiać i znikać powodując tymczasowe problemy
a generalnie kanał 13 jest dość ryzykownym wyborem
(w przypadku urządzeń z niepoprawną implementacją regionu EU jego użycie może powodować problemy)

Witam,
dziś znów się problem pojawił z internetem zrobiłem ping i router nie odpowiadał. Na routerze żadnych zmian jeżeli chodzi o diody, nie można się połączyć ze stroną routera. Wyłączenie routera pomaga ale nie o to chodzi abym co chwilę włączał i wyłączał router.
screen z pingu:

faktycznie nie chodzi o to, żebyś wyłączał (lub resetował) router w momencie gdy jest problem
wtedy trzeba właśnie przeprowadzić pełną diagnostykę…
wygląda na to, że nie masz wcale połączenia z routerem (być może brak linku wifi)
ale z samego pingu nie da się ustalić co jest przyczyną
w takim momencie powinieneś się podłączyć kablowo z routerem i sprawdzić czy działa połączenie kablowe
oraz (jeśli działa) np. pobrać z niego logi
jeśli nie działa również po kablu - znamy winowajcę - jest nim router (czyli = reklamacja)

jeśli działa po kablu to odłączasz kabel i wykonujesz kolejne sprawdzenie tym razem szukając problemu z WiFi
prawie wszystkie wcześniejsze screenshoty wykonałeś na doskonale działającym łączu, a trzeba to powtórzyć w sytuacji awarii (w tym inssider jako ostatni, bo powoduje on przekonfigurowanie karty wifi na czas swojej pracy)
czyli np. też co na to diagnostyka windows? (jako przedostatnia przed inssiderem)
czy możesz także wykorzystać inne urządzenie (smartfon, tablet inny komputer itd.)?
PS
ustawiłeś 5 kanał (@20MHz)?

Tak jak kolega wyżej sugeruje zrób też porównanie ale dla połączenia przewodowego czy tak samo router się zachowuje (nie odpowiada na ping).

Tak ustawiłem kanał 5 na 20Mhz
teraz poczekam na przerwanie internetu i zaczynam działać

Jest taka sytuacja, kiedy tylko przerywa internet i podpinam router kablem do laptopa wifi od razu wraca jeżeli tylko się połączy się po kablu.

Również tracę wifi na wszystkich urządzeniach jakie są podłączone do sieci.

Chciał bym zobaczyć ping czy jest stały czy tez znika tak jak na wifi

no cóż takie przypadki są najtrudniejsze do zdiagnozowania - musiałbyś mieć jakiś komputer na stałe podłączony kablem (i raczej cały czas włączony i nie uśpiony, skoro podpięcie nowego urządzenia całkowicie zmienia zachowanie sieci)

Zrobię tak 1 podepnę kablem a 2 zostawię na wifi i wynikami się podzielę z wami w najbliższym czasie.

Dzięki czekamy na informację bo przypadek jest bardzo interesujący pod kątem wsparcia technicznego.

Witam,
od ostatniego posta kiedy podłączyłem 1 laptopa kablem a 2 po wifi do dziś wszystko śmigało bardzo dobrze (gry online, filmy, muzyka) żadnych przerw ani na 1 ani na 2, do dziś. Przypadek jak na samym początku diody na routerze się nie zmieniły wszystko świeciło jak należy, router nie odpowiadał na wywoływania strony konfiguracyjnej. Zrobiłem screeny z laptopa na test łącza który był teraz połączony kablem z routerem.
oto screeny: