Td-w8961nd

Witam oto moj pierwszy temat na forum,zaden z tematow na forum nie pomogl mi w konfiguracji mojego routera wiec jestem zmuszony napisac.
Problem polega na tym,ze nie moge wejsc w konfiguracje przez przegladarke http://192.168.1.1/ jak i rowniez przez dolaczone cd.Dzieje sie tak odkad zrobilem format.Myslalem ze ktos mi zmienil adres domyslny wiec zrobilem reset do ustawien domyslnych co tylko wylaczylo przesyl internetu przez wifi.Kontrolki:power-on adsl-on internet-off wlan-flashing lan-flashing.W temacie jestem zielony dodam tylko ze internet mam po kablu co dziala jak widac.

Wyłącz na chwilę zasilanie z TP-linka i spróbuj zalogować się na adres bramy internetowej (domyślna http://192.168.1.1)

Udalo sie zalogowac niestety padlo zaraz na stronie statusu,dziwne do tej pory wylaczanie zasilania zwykle nic nie dawalo.Komunikat po wczytaniu sie strony do konca
Strona 192.168.1.1 nie działa
Serwer 192.168.1.1 nie wysłał żadnych danych.
ERR_EMPTY_RESPONSE
#edit
Druga proba zakonczyla sie na probie logowania.

Reset do ustawień fabrycznych i konfiguracja według poradnika:

Potem konfigurujesz dostęp do internetu bo nie jest ci on potrzeby do ustawienia samego routera.
Jeżeli nadal będziesz miał problem z logowaniem sprawdź na innej przeglądarce.

Na karcie LAN komputera musi być ustawione automatyczne pobieranie adresu ip. Czy na innym sprzęcie też występuje ten sam problem?

Jest pewien postep,teraz juz praktycznie za kazdym razem wyswietla mi sie opcja zalogowania jednak zalogowanie sie graniczy z cudem a jakiekolwiek dzialanie w konfiguracji nie jest mozliwe,korzystam z IE i Chrome'a na zmiane,zrobilem reset do ustawien fabrycznych i dalej nic.
#edit
Tak sprawdzalem na laptopie tez wystepuje dokladnie taki sam problem.
Upewnie sie co do karty lan.
#edit 2
Karta lan ma ustawione automatyczne ip i dns.
#edit 3
Teraz nie mozna wlasciwie sie zalogowac w ogole.

Próbowałeś logowania na innym urządzeniu?