TD-w8960n + tl-wa830re

(n0rb) #1

Witam
Jestem nowym na tym forum więc na wstępie chciałem się przywitać, Hej :slight_smile:
Trafiłem na to forum gdyż nie mogę sobie poradzić z konfiguracją TL-WA830RE router to TD-W8960N
Na wstępie chciałem zaznaczyć ze jestem zielony w tym temacie, z opisów które widziałem wywnioskowałem że to chyba jest problem z IP.
Zrzut ekranu nr.1 TD-W8960N
Zrzut ekranu nr.2 TL-WA830RE
Jeżeli ktoś może wsiąść mnie za rękę i poprowadzić krok po kroku byłoby super.

Td-w8960n + tl-wa830re
(Marcin) #3

Co masz w statusie WA830RE? Połączenie jest zestawione (connected)?

(n0rb) #4

Czesc.
Dziękuje za szybko odpowiedz.
Connection Status to Existing Network
Root Wireless Network Name (SSID): remo
Signal: 0%
Connection Status: Disconnected
Próbowałem wykorzystać opcję szybkiego połączenia QSS i również przeszedłem przez "Quick setup" sieć wi fi wykrywa bez problemu ale niestety nie łączy się :frowning:

(Marcin) #5

Dodatkowe zabezpieczenie typu QSS czy filtracja mac wyłącz na głównym TP-linku, zostaw tylko WPA2-PSK i wpisz poprawnie klucz.

(n0rb) #6

Dziwna sprawa, uzyskałem połączenie na hmm 5 min. po czym połączenie zerwało i teraz nie moge się połączyć :frowning:
Jakieś inne pomysły :o ?

(Marcin) #7

Możliwe że to kwestia poziomu sygnału który jest na granicy stabilności.

(n0rb) #8

hej. W pierwszej chili to była jedna sensowna odpowiedź, po czym zaprałem 830 do pokoju w którym jest td-w8960n i niestety połączenia nie udało mi się uzyskać.Jutro zresetuje wszystkie ustawienia i może zacznę od nowa.

(host21) #9

Witam.
Mam podobny problem. Czy udało się tą sytuację rozwiązać.
Dzwoniłem do TP serwisu. Niby przez tydzień wszystko działało. Potem przestało i dalej są problemy.
Proszę dajcie znać czy udało się problem rozwiązać.

(Marcin) #10

Jaki masz poziom sygnału? Wyłącz automaty w konfiguracji urządzeń (konkretne wartości w Wireless Settings).

(host21) #11

Witam.
Tak to wygląda

(wojtek2803) #12