Rozłanczanie telefonu przez wifi

witam
jestem świerzo po zakupie tp linka 841n i mam z nim mały problem-używam telefonu internetowego przez tel kom z androidem i po jakimś czasie rozłancza wi fi i jest brak połączenia router-android, gdy wyłącze aplikacje i powtórnie załącze jest ale znów do czasu
napisałem do mojego dostawcy telefoni internetowego to odpisał że niektóre routery tak mają i musze poszukać funkcji cytuje-
"Było parę przypadków, że klienci zgłaszali nam takie problemy lecz z bramkami telefonicznymi. Okazywało się wtedy, że problemem była komunikacja z routerem. Najczęściej na routerach jest taka opcja, która nazywa się "NAT keep alive", pozwala ona podtrzymywać połączenie pomiędzy routerem, a urządzeniem. Zapewne, ta opcja jest wyłączona u Pana i dlatego router po godzinie gubi połączenie z urządzeniem."
i powstaje pytanie gdzie to szukać bo nie znalazłem nic takiego

W tym modelu nie ma tej opcji. NAT jest ustawiony automatycznie.

ale jaja,no ładnie
więc inaczej czy nie oriętujesz się czy mój stary router linksys wrt54gc v3 ma takie coś i ew jak go podłączyć na 2 routery lub co pokąbinować z tp linkiem żeby nie rozłanczał mi telefonu???

bardziej by mnie interesowało co zrobić z tym tp linkiem

Spróbuj dodać adres mac telefonu do IP & MAC Binding w konfiguracji TP-linka.

WRT54G nie znam od środka. Co do 841 to masz kilka opcji do ustawienia w sekcji Wireless. Zacznij od zmiany kanałów - pomocny jest w tym zainstalowany na komputerze program inSSIDer- dalej możesz ustawić Channel Width na 20MHz lub 40MHz. Możesz także spróbować ustawić samo 11bg mixed.

ustawiłem
dam znać po czasie czy działa
dzięki

niestety to nie działa

Tak szybko cię rozłączyło? Jeżeli tak to nie jest wina NAT-owania tylko samego połączenia bezprzewodowego.

Wzystko co pisaliśmy nie działa?

panowie-spokojnie
rozłączyłem i powtórnie załączyłem-coś jak reset
jak narazie działa
a co rozłanczania to powiem że to jak liczyłem to tak od 15 do godziny,niema zasady
jak narazie testuje,jak wytrzyma do jutra to będzie osiągnięcie
odezwe śię jeszcze
dzięki jak narazie za inicjatywe

no panowie i już nie działa :cry:

W ogóle dostęp do internetu tez tracisz? Czy tylko problem z tym telefonem? To jakaś aplikacja?

nie neta nie trace bo laptopy pracują niezauważyłem
sieć to happycall i ich aplikacja na androida csip simple
oni jak opisywałem odpisali że tylko niektóre routery maja problemy-czytaj mój-i mam włączyć niby tą usługe której jw niema

tak myśle a może wyłączyć w routerze Nke i przejść na bg mixed?

Pisał już o tym kolega CHACA, myślałem że to już zrobiłeś!?

ups....już to robię

No i nie pisz postu pod postem bo to forum internetowe a nie chat. Używaj guzika modyfikuj.

Robilem wszystko,ustawialem,przestawialem i po czasie rozlancza

Kiedyś miałem to samo z bramką VoIP. Pomogło ustawienie NAT Keep Alive w bramce, a nie routerze i wyłączenie SIP ALG na routerze.
Sprawdź też, czy dobrze ustawiłeś czas odświeżania rejestracji w systemie operatora VoIP. Czasem nie wystarczy zostawić domyślne.