Rozłączenie internetu

Przy podłączeniu przez router rozłącza na wifi tylko czy na kablu też?

Na kablu też, i właśnie tu jest problem. ;/

Firmware masz aktualne na routerze ? Kabel lan oryginalny ?

Firmware tak, oryginalne wszystko jest, zakupiony router jakis 5 dni temu.

Spróbuj dopisać adresację ręcznie do karty sieciowej poza zakres DHCP routera .

A czy można prosić o jakąś instrukcje, bo jestem nieobeznany w tych rzeczach.

Jaki adres IP ma router ?

192.168.0.1
Dodam że ktoś na tym forum miał taką samą lub bardzo identyczną sytuacje co ja.
Link:

Modem jaki ma adres IP ?

Jaki modem masz przed tym routerem?

w tym linku co podałeś problem został rozwiązany ... czy to pomogło?

Ip modemu: 46.238.214.76
Modem: Arris CM820
Tamten link co podałem, to wolałem nic nie próbować z tym zmienianiem IP.
Dodam jeszcze że na wszelki wypadek także napisałem do wsparcia firmy.

Screeny:

UPDATE:
Wsparcie TP-LINK powiedziało mi żebym zmienił IP z 192.168.0.1 na 10.0.0.1 ale to i tak nic nie pomogło.

Przedstawię sytuację może bardziej dokładnie. Gdy korzystam z komputera i przeglądam coś w internecie facebooki itp. internet działa bardzo dobrze. Gdy chce pograć w jakąś grę online np. League of Legends to mam te rozłączenia, (krótkie zacięcia internetowe). Na początku miałem całkowite rozłączenie, ale teraz mam już po tych zmianach w routerze, krótki "lag" a chciałbym sie tego problemu pozbyć raz na zawsze. Myśląc iż kupię nowy , lepszy router wszystko bedzie OK, ale jednak myliłem się..

Może dla potomnych się przyda.
Ja mam również ten router i po roku bezproblemowego działania, nagle przestało działać.
Jak się prawdopodobnie okazało problemem była zbyt duża ilość wifi u sąsiadów. Zmieniłem kanał, dałem 40mhz i jak narazie działa.

Jak jest dużo wifi w okolicy to chyba nie powinno się dawać 40MHz, bo będzie jeszcze gorzej niż przy 20MHz.

hmmm, ja się nie znam.
od dwóch dni męczyłem się z siecią w domu, miałem momenty kiedy mi nawet wywalało sieć niezidentyfikowana etc, updaty softu routera nie pomagały i dopiero dzisiaj zmieniłem kanał, i czestotliwość.
Może faktycznie sama zmiana kanału by pomogła. Już nawet wolę nie dotykać :slight_smile:

Witam,
Więc kolejny "update" z mojej strony. Przywróciłem domyślny adres IP ze względu że zmieniając na 10.0.0.1 tylko bardziej się pogorszyło. Sklonowałem również adres MAC karty sieciowej i jest trochę lepiej, ale problem nadal występuje ale słabiej. Ma ktoś jeszcze jakieś porady, instrukcje co mogłoby pomóc?

Witam,
Dodam także logi z ipconfig /all jak i samo ipconfig.
ROUTER:

MODEM: