Przy podłączeniu przez router rozłącza na wifi tylko czy na kablu też?
Na kablu też, i właśnie tu jest problem. ;/
Firmware masz aktualne na routerze ? Kabel lan oryginalny ?
Firmware tak, oryginalne wszystko jest, zakupiony router jakis 5 dni temu.
Spróbuj dopisać adresację ręcznie do karty sieciowej poza zakres DHCP routera .
A czy można prosić o jakąś instrukcje, bo jestem nieobeznany w tych rzeczach.
Jaki adres IP ma router ?
192.168.0.1
Dodam że ktoś na tym forum miał taką samą lub bardzo identyczną sytuacje co ja.
Link:
Modem jaki ma adres IP ?
Jaki modem masz przed tym routerem?
w tym linku co podałeś problem został rozwiązany ... czy to pomogło?
Ip modemu: 46.238.214.76
Modem: Arris CM820
Tamten link co podałem, to wolałem nic nie próbować z tym zmienianiem IP.
Dodam jeszcze że na wszelki wypadek także napisałem do wsparcia firmy.
Screeny:
UPDATE:
Wsparcie TP-LINK powiedziało mi żebym zmienił IP z 192.168.0.1 na 10.0.0.1 ale to i tak nic nie pomogło.
Przedstawię sytuację może bardziej dokładnie. Gdy korzystam z komputera i przeglądam coś w internecie facebooki itp. internet działa bardzo dobrze. Gdy chce pograć w jakąś grę online np. League of Legends to mam te rozłączenia, (krótkie zacięcia internetowe). Na początku miałem całkowite rozłączenie, ale teraz mam już po tych zmianach w routerze, krótki "lag" a chciałbym sie tego problemu pozbyć raz na zawsze. Myśląc iż kupię nowy , lepszy router wszystko bedzie OK, ale jednak myliłem się..
Może dla potomnych się przyda.
Ja mam również ten router i po roku bezproblemowego działania, nagle przestało działać.
Jak się prawdopodobnie okazało problemem była zbyt duża ilość wifi u sąsiadów. Zmieniłem kanał, dałem 40mhz i jak narazie działa.
Jak jest dużo wifi w okolicy to chyba nie powinno się dawać 40MHz, bo będzie jeszcze gorzej niż przy 20MHz.
hmmm, ja się nie znam.
od dwóch dni męczyłem się z siecią w domu, miałem momenty kiedy mi nawet wywalało sieć niezidentyfikowana etc, updaty softu routera nie pomagały i dopiero dzisiaj zmieniłem kanał, i czestotliwość.
Może faktycznie sama zmiana kanału by pomogła. Już nawet wolę nie dotykać
Witam,
Więc kolejny "update" z mojej strony. Przywróciłem domyślny adres IP ze względu że zmieniając na 10.0.0.1 tylko bardziej się pogorszyło. Sklonowałem również adres MAC karty sieciowej i jest trochę lepiej, ale problem nadal występuje ale słabiej. Ma ktoś jeszcze jakieś porady, instrukcje co mogłoby pomóc?