Router TL-WR841N ver8.4 brak dostępu do internetu

Witam mam problem mianowicie wczoraj przypadkiem odlaczylem kabel WAN od routera A gdy to podłączyłem był problem i nie wyszukiwalo sieci dns zreebotowalem go ale to nic nie dało wiec to zrestartowalem i gdy robiłem quick setup to gdy dawałem auto detect żeby wykryli mi jakie mam ip wystawiał błąd zrobiłem wszystkie 3 podane opcje ale ustawiam deflaut gateway 225.225.225.0 to wyskakuje znowu błąd :confused:

Jak masz doprowadzony internet do mieszkania?
Co pokazuje status routera?

Ustaw maskę na 255.255.255.0

Status gotowy do użytku
Maskę to znaczy ?

to znaczy "Subnet Mask:"
jeśli ustawiasz bramkę, czyli "Default Gateway:" na 255.255.255.0 to połączenie z internetem raczej nie ma prawa działać
tego nie da się skonfigurować "na pałę" (mimo, że zazwyczaj jest więcej niż jedna prawidłowa konfiguracja routera, a nawet bym powiedział, że zwykle jest nieskończenie wiele prawidłowych konfiguracji w sensie całości konfiguracji a nie pojedynczego parametru, ale pewne rzeczy MUSZĄ być ustawione prawidłowo)

Sorry to jak mask ustawiam to wywala blad

Dokładniej pisze ze błędny generalnie nie wiem czy mam static czy dynamic ip ale kiedy klikam auto detect to pokazuje static ale czytałem zeby i tak ustawić dynamic ale gdy ustawiam to nie pokazuje sie ip ani maska nawet po parokrotnym kliknięciu renew

Widzę że błądzisz i nie masz pojęcia co robisz.
Zacznijmy od tego czy ten internet wogóle działa na jakiejkolwiek konfiguracji bez routera.
co musisz zrobić żeby to zadziałało? Jak już działa na komputerze ( bez routera) to daj wynik IPCONFIG/ALL na forum.
Teraz podstawa zanim zaczniemy konfigurację routera:
Czy zapala się dioda od portu WAN na routerze?

Dioda się pali z tego co piszesz rozumiem że jak podłączenie kabel wam do kompa to powinien działać Ale nie działa przedtem działał na podstawowej konfiguracji tzn tylko quick setup i później podlaczylem lanem do kompa i działało (brak karty sieciowej obsługującej wifi)

Masz jakieś dane od dostawcy co ustawić?
Masz jakiś modem od niego?

Nie
Poprosimy i bardziej rozwinięte wypowiedzi bo twoja lakoniczna wypowiedź nic nami nie mówi - Administrator

no to jeśli nie rusza ani przy ustawieniu na "Dynamic IP", ani na "Auto Detect" i masz to wszystko prawidłowo spięte (port WAN do gniazda operatora, a port LAN do komputera) to nie widzę szans na to, że komukolwiek uda się pomóc (szczególnie przy tej ilości informacji którą dostarczasz)
pozostaje zatem skorzystać ze wsparcia technicznego operatora