Witam.
Od kilku dni próbuję skonfigurować wyżej wymieniony modem pod VoIP firmy Orange.
Rozmowy wychodzące działają normalnie: zarówno na komórki jak i na stacjonarne. Problem zaczął się gdy ktoś do mnie chciał zadzwonić, gdyż wszystkie rozmowy przekazywane były na pocztę głosową. Kiedy problem zgłoszony został na stronie Orange, konsultant z firmy dodzwonił się normalnie, z komunikatem, że poprzestawiał kilka rzeczy i problem powinien zniknąć. Jednakże właśnie od tamtego czasu kiedy wybieram numer domowy słyszę tylko "Nie ma takiego numeru" (zarówno z komórki jak i ze stacjonarnego). Modem pokazuje status "UP", jednakże w opcji System tools->system log widnieje komunikat "can not find any account for the incoming call". Na Liveboxie wszystko chodzi jak trzeba.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Niestety nie mam w tej chwili tego urządzenia dlatego jedyne co mogę polecić to przestudiowanie podobnych tematów na naszym forum:
Witam.
Przedstawione wątki przeczytałam, jednakże nic nie pomogło. Nadal jak wybieram numer to słyszę"Nie ma takiego numeru". Z tego też powodu mam pytanie: czy na VoIP numer telefonu stacjonarnego wybiera się w jakiś inny sposób? I z czym może być związany ten komunikat po angielsku? Pytam, gdyż po prostu nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu
Zrobił bym reset do ustawiń fabrycznych i ponownie skonfigurował urządzenie.
can not find any account for the incoming callJakiś problem ze znalezieniem konta (może autoryzacją) na serwerze dostawcy usługi.
Niestety, dalej to samo, dlatego postanowiłam połączyć Liveboxa z Tp-Linkiem. Wiem, że mój Tp-Link ma taką opcję, jednakże nie wiem w jaki sposób go ustawić, by wszystko działało jak należy. Czy mogłabym prosić o wytłumaczenie? Pozdrawiam.