Problem z udostępnianiem Neostrady pomiędzy TD-W8961ND a WR710N

Witam i proszę o pomoc.
Mam internet przez Neostradę na której stoi Router TD-W8961ND.
Ze względu na konieczność podłączenia netu do dekodera nc+ zakupiłem TD-W8961ND.
Skonfigurowałem TD-W8961ND jako client-a. Router widzi WiFi z TD-W8961ND, ale nie ma internetu.
Internet po WiFi z TD-W8961ND na innych urządzeniach działa.
O tyle dziwne, że jak tylko zmienię sieć na inną WiFi (np z tel komórkowego) to działa poprawnie.
Żadnych dodatkowych konfiguracji nie zmieniam.
Pozdrawiam
Roman

Nie ma takiej opcji w tym modelu bo to router ADSL-owy.

Oczywiście mój błąd. Jako klient pracuje TL-WR710N

Jaką masz adresację LAN na tym TD_W8961 ? Jaki zakres adresów DHCP ? Jaką ma adresację obecny Klient

na TD-W8961ND:
Jako Router: 192.168.1.1
Maska: 255.255.255.0
DHCP:
Zakres IP jw dla routera 192.168.1.100-107
Nie widzę tego clienta jako urządzenia na routerze

Ten Klient czyli TL-WR710N jaka ma adresację lan ?
Ustaw adres Lan na TL-WR710N na 192.168.1.2 serwer DHCP na Disable .

na TL-WR710N
zmieniłem w ustawieniach sieci:
typ na Static IP (było Smart IP (DHCP))
adres ip na 192.168.1.2
maska bz
IPMG Proxy na Disable
Nadal nie ma internetu

Wybierasz Wireless Settings - Client klikasz survey wyszykujesz swoją sieć klikasz Connect save . I w Wireless Security wprowadzasz hasło od tej sieci wfi z którą się łączysz . Oczywiście serwer DHCP na Disable .Po całej konfiguracji reboot routera .

Wszystko odbywa się tak jak opisujesz (zresztą zgodnie z instrukcją). Po reboot routera mam w ustawieniach TL-WR710N DHCP dla serwera Enable i nie mam możliwości zmiany

Pokaż screena ze statusu routera TL-WR710N . Disable DHCP i klikasz save i rebotujesz router System Tools-Reboot.

W załączeniu.

Cały czas mówimy o TL-WR710N !! Kolego nie z tego routera screena dałeś .

Chyba późna godzina.
Teraz status z WR710N

Nie zmieniłeś adresu Lanowego masz IP 192.168.0.254 !! Masz ustawić na IP 192.168.1.2 W zakładce Network -Lan zmień na 192.168.1.2 i save , reboot routera.

Nie wiem, czy coś źle robię, ale jak wpisuję nowy adres i próbuję zapisać to mi przywraca dotychczasowy.

Zresetuj router do fabrycznych ustawień. I ponowna konfiguracja adresy w trybie Clienta muszą być w tym samym segmencie sieci . Zmień na IP LAN na 192.168.1.2 i z pewnością Ci to zadziała .

Czyli zmienić adres przed konfiguracją jako Klient?
jeszcze zrzut z zakładek DHCP i LAN

Zresetuj router zmień adres IP . I konfiguruj tak jak dotychczas czyli jako Clienta . Najważniejsze to zmień adres Lanowy na 192.168.1.2

nic nie dało.
Po zresetowaniu zmieniłem IP LAN na WR710N, reboot, następnie konfiguracja na Clienta, reboot, niestety adres IP dla WR710N wrócił na początkowy.

Nadal proszę o pomoc. Ponownie na WR710N ustawiłem clienta z wykorzystaniem netu z routera z tel komórkowego. W takim zestawieniu bez żadnych dodatkowych konfiguracji wszystko działa. Nie mogę tego zrobić na neostradzie.
Myślałem, że to wina routera, więc wymieniłem liveboxa na TPlinka TD-W8961ND. Nie działa na żadnym (sam internet jest udostępniany i korzystam z niego na innych urządzeniach)