Koledzy witam Was wszystkich. Proszę o wyrozumiałość i pomoc w ustawieniach.
Posiadam urządzenie TL-WA830RE V.2.0 i nie mogę zalogować się do panelu konfiguracyjnego tego urządzenia (urządzenie resetowane).
Ustawienia karty sieciowej - automatyczne.
WIFI całkowicie wyłączone.
Podłączam kabel ethernet, wybieram przeglądarkę i wpisuję: tplinkextender.net lub 192.168.1.254 lub 192.168.0.254 i za cholerę nie chce wejść do strony konfiguracyjnej.
O co tu chodzi?
Musisz być w tej samej podsieci co wzmacniacz, dopisz jakieś adres do karty sieciowej np. 192.168.0.100
A mógłbyś mi to napisać jak dla leworęcznego?
Dokładnie co i gdzie mam wpisać?
BTW. Loguję sie do rutera pod 192.168.1.1 i nie ma takiego problemu, a jak podepne tego extendera to za nic nie chce się zalogować na panelu konfig.
Proszę bardzo.
Adres dopisujesz oczywiście do karty przewodowej która łączysz się ze wzmacniaczem.
A jakie dokładnie wartości mam wpisać w te pola?
No pisałem dwa pola wcześniej, do konfiguracji wystarczy adres 192.168.0.100 i maska 255.255.255.0
Wpisałem dokładnie w te 2 pola i nie chce sie zalogowac
Poniższych DNS nie wypełniałem.
Nie reaguje na login tplinkextender.net ani na 192.168.0.254
Podłączam do lapka z Win.10 64bit.
Zrobiłeś reset do ustawień fabrycznych (trzymaj przycisk reset ponad 10 sekund)? Domyślny adres tego urządzenia to http://192.168.0.254
Możesz sprawdzić czy odpowiada polecenie ping 192.168.0.254 :
Reset był. Dokładny 10sek z zaświeceniem wszystkich kontrolek.
Polecenie ping 192.168.0.254 odpowiada jest zwrotka z informacjami...
No to powinno działać logowanie na http://192.168.0.254 przez przeglądarkę. Spróbuj w innej jeżeli obecna nie działa poprawnie.
Nadal nic, ani w Firefox, IE, Chrome
Proszę! Pomóż. To urządzenie działało na innym kompie. Drugie takie samo urządzenie po wymianie, do którego nie mogę się zalogowac. To nie wina TP-LINKa...
Wygląda jak by coś system lub antywirus blokował. Próbowałeś na innym komputerze//urządzeniu mobilnym?