Ciągłe rozłączanie TL-WR842ND

Już dziś 4 razy się rozłączył od 7:50 :frowning: Nawt po przeskanowaniu i usunięciu wszyskiego co ten programik znalazł.
A jak włączę na laptopie obsługę 40Mhz to internet ciągle się rozłącza.
Dokładnie to wygląda tak, że na ikonce od wifi pojawia się zółty znaczek i teoretycznie pokazuje, że jest połączony, ale brak dostępu do interentu jednak jak chcę połączyć się z routerem w tym momencie to niestety nie mogę.

Ustaw szerokość 20 MHz i wybierz kanał 11 lub 13.

Nic to nie pomogło :frowning: Jedynie co to zasięg wifi troszeczkę się poprawił, ale jak się rozłączał tak się rozłancza dalej ...
Wydaje mi się, że to jest wina routera bo teraz syn ogladał bajkę na tablecie i ta sama sytuacja:(
Może to router jest uszkodzony?

Zrób prosty test na stabilność łącza. Jak zacznie coś się dziać to daj printscreen-a -


Długo czekać nie musiałem

To jest oczywiście połączenie bezprzewodowe? Możesz sprawdzić na kablu co się dzieje?

Problem jest raczej z routerem. Jeśli możesz to ustaw go tymczasowo w inne miejsce.
Spróbuj jeszcze zaktualizować oprogramowanie. Jeśli to nie pomoże to wymień router u sprzedawcy.

Tu jest cały czas stabilnie?

Na kablu lepiej ...
Oprogramowanie już sprawdzałem i aktualizowałem jest najnowsze :frowning:
Czyli router muszę odesłać :frowning:
Tak jest jak narazie wszystko smiga ładnie ale na kablu :frowning:
P.S Przepraszam za post pod postem

Pokaż nam zakładkę Status routera i Wireless Settings.

Najśmieszniejsze jest to, że od kiedy mój laptop jest na kablu na wszystkich innych urządzeniach internet działa nie przerwanie...
Czyli tak jakby mój laptop był winny, ale co on może robić źle że rozłącza połączenie >?

Co to za dostawca? O jakiej prędkości łącza mówimy? Pokaż jeszcze Wireless Settings i DHCP Settings!

Przepraszam za szybko wysłałem...
Dostawca - kablówka dokładnie waldex Katowice
Prędkość: 20 mb/s
Do routera podłączony jest modem od kablówki.

W zakładce Wireless Settings ustaw tryb pracy na 11bg lub samo g jeżeli jest do wyboru, Save i reboot routera. Testuj wtedy stabilność dostępu do internetu. Jest możliwość że twój laptop robi duże zakłócenia.

Zrobione zdam relacje później.
No może i laptop robi jakieś zakłócenia, ale przecież to powinno działać ? Przecież na d-link nie miałem takich problemów a ewidentnie coś z wifi szfankuje

D-link prawdopodobnie chodził w trybie 802.11g?

Tak jest ...
Ale dlatego wymieniłem router, żeby mieć n :frowning: To co laptop do naprawy?