Brak możliwości wejścia na router

Proszę pilnie o pomoc. Jestem laikiem chciałem zrobić upgrade softu gargoyle było wszystko ok chciałem zainstalować Dlna ale oczywiście pamięci nie było więc zrobiłem exroota niby wszystko ok ale mimo to że router wykrywal 450 Mega miejsca miałem informacje ze nie można zainstalować dlna bo brak miejsca więc chciałem zrobić do starego softu i teraz mam problem ponieważ nie mogę wejść na router żeby coś zrobić internetu oczywiście nie mam. Proszę o pomoc.

Co to za model routera? Jakie oprogramowanie wgrałeś ostatnie? Jak zachowują się diody na routerze?

Tp link Wdr 4300 ostatnia wersja to było gargoyle 1.8.0 a backup chyba był ze starego1.6.2.2 diody zachowują się tak jak by wszystko było ok wszystkie świecą tak samo jak był sprawny

Chodziło mi raczej co wgrywałeś chcąc wrócić do oryginału!? Po podłączeniu przewodu dioda od portu zapala się? Czy dostajesz adresację z DHCP routera?

Kiedyś zrobię na routerze plik backupbyła zakładka taka jak wszedłem na router i myślałem że to wystarczy jak mi się wywali. Do oryginału nie chciałem wrócić tylko to starszej wersji gargolca bo tam działał internet

Chyba nie czytasz dokładnie moich pytań :frowning:

Sorry jestem zielony jeśli o to chodzi gargolca kiedyś też wy na forum mi pomogliscie wgrać

Bez konkretnych informacji z twojej strony trudno będzie pomóc!?

Co podać dokładnie?

Kolego wystarczy przeczytać dokładnie moje wcześniejsze posty.

Przeczytałem model podałem ostatnią wersje gargoyla też i o diodach też napisałem

Nie wiem jak sprawdzić adresacje dhcp, co wgralem to napisałem i nie wiem o co chodzi bardziej, na routerze miga mi zasilanie gwiazdka dwa WiFi jeden symbol komputera i ufo

ipconfig /all - kiedy jesteś podłączony do TP-Linka przewodowo - [url=https://tplinkforum.pl/t/polecenia-konsolowe-w-cmd/6251

Piszesz że chciałeś wrócić do oprogramowania firmowego więc napisz w jaki sposób? Jaki dokładnie plik wgrałeś link lub nazwa?