Zrobiłem reset a teraz nie działa

Witam mam pewien problem zrobiłem Hard reset routera i teraz nie działa co muszę zrobić aby to naprawić? Jestem zielony w tych sprawach

Jaki model routera masz kolego ?
Jaki dostawca internetu ?

Modem TP-Link TL-WR740N
Dostawca: Megabit
internet Radiowy
Używamy guzika "Modyfikuj" aby coś dopisać do postu - Administrator

Dodam jeszcze laptop jak i komputer łączą się z routerem lecz pisze "Brak dostępu do sieci"

Napisz jeszcze jaką masz antenkę i jakie masz podłączenie.
Antena-->przewód-->router napisz jak masz podłączone.
Przewód od anteny,zasilacza miałeś wpięty w LAN czy WAN ?

Antena: (chyba o to chodzi) Outbox 5gHz
przewód: UTP zakończony Enthernet (jeśli o to chodzi) Zasilacz w WAN
Mówiłem jestem kompletnie zielony

To odepnij ten przewód co wchodził w WAN ROUTERA i podepnij w gniazdko lanowe laptopa.
Poczekaj aż pobierze adres i zobacz jaki adres dostałeś.
Połączenia sieciowe, prawy klawisz-->stan
Musisz ustawić w routerze:
AP Router:Wireless Broadband Router

Przez dłuższą chwilę wyszukiwało mi i mi wyskoczyło "Sieć niesedyntywikowana"
a stan : Brak dostępu do internetu :frowning:

Podłącz się bez routera tylko kabel od dostawcy i daj obrazek z komendy ipconfig /all -

Na router potrafisz się zalogować?

Tak

Podłącz teraz kabel od dostawcy do portu WAN routera i daj obrazek ze statusu routera. Nie patrz na brak dostępu do internetu.

Z prawej strony przy porcie WAN masz coś napisane? Przy takim połączeniu zrób restart prądowy (wyłącz/włącz) zasilacz PoE od anteny.

jeśli o ten zasilacz ci chodzi który jest połączony z kablem WAN to tak zrobiłem i nic sie nie dzieje

Masz zrobić reset zasilacz (wyłącz/włącz) i sprawdzić czy masz adresację na WAN-ie. Jeżeli są same zera zrób jeszcze Mac clone wpisując adres:
90:E6:BA:96:80:22 potem save i reboot routera.

Zrobiłem co powiedziałeś... nadal nie działa