Zakup routera i switchy do średniej wielkości firmy

Witajcie wszyscy chciałbym przywitać się z każdym jako nowy na forum.
Chciałem zapytać jakie switche i jaki router polecacie do firmy na około 40-50 komputerów.
Po przeanalizowaniu z mojej strony wstępnie zdecydowałem się na zakup 3 switchy TP-LINK Smart L2 TL-SG3424 oraz routera TP-LINK Router TL-R600VPN . Czy będzie to dobre rozwiązanie? Do tej pory działaliśmy na 2 przełącznikach niezarządzalnych 10/100 PLANET i zwykłym tanim routerze WIFI 8-LEVEL. W sieci działa jeszcze serwer plików D-LINK (bardzo stary), 1- komputer jako serwer backupu końcówek oraz serwer na Windows 2008R2 na którym chodzi MS SQL dla programu zarządzającego firmą.
W chwili obecnej D-LINKA zastąpią 2 serwery Synology, muszę też wreszcie wymienić switche na gigabitowe i zarządzalne, nie mam tu dużego doświadczenia. Założenia są takie, że chciałbym wreszcie bardziej zapanować nad siecią, ograniczyć samowolkę, widzieć kto zapycha mi sieć i na jakim porcie. Odnośnie konfiguracji tych switchy zapytam w innym wątku;) Planujemy też założyć symetryczne łącze 20/20 . Póki co mamy tylko DSL 10/1 . Zaczyna się też potrzeba uruchomienia VPNa. Co więc myślicie o w/w sprzęcie. Moje wymagania nie są takie duże.
Mam przy okazji pytanie pomocnicze, czy na forum znajdzie się ktoś kto pomoże mi indywidualnie? Chodzi mi o pomoc np. telefoniczną lub przez TeamViewer przy konfiguracji switchy zarządzalnych, wykorzystaniu ich potencjału, VPN. Nie mowię o pomocy charytatywnej ale chciałbym też by był to ktoś kto zna temat głównie w TP-Linkach od A do Z, chodzi tu o czas np. umawiamy sie na któreś popołudnie i działamy. Pozdrawiam.

Moim zdaniem dobry wybór, przy tym zakładanym łączu i ilości komputerów nie będzie żadnych problemów w komunikacji czy transferze danych.

Do czego chcesz wykorzystywać tego VPN-a?

Osobiście pomagam tylko na formach internetowych. Nie propagujemy pomocy zdalnej po można mieć przez to problemy.