WRT54GL + WR702N (Client) podłączony do amplitunera - przerywa internet

Witam wszystkich,
Od kilku dni męczę się z ustawieniem TPLink WR702N jako klient który z kolei łączy przez kabel amplitunerem Denon X4000. Sercem jest router WRT54GL Linksys (oryginalny soft)
Na początku przy podłączeniu amplitunera otrzymywałem komunikat "Internet Błąd / Brak dostępu do internetu", w końcu wpadłem na genialny pomysł powrotu do standardowego softu Linksysa i dopiero wtedy problem jak ręką odjął po podłączeniu WR-702 do amplitunera w końcu miałem internet ale niestety, żeby nie było zbyt pięknie co 15min a czasami co 30minut nie ma reguły na to, internet gubi się i otrzymuje komunikat na amplitunerze "Internet Błąd"
Adres IP pobiera przez DHCP. Zmniejszyłem na routerze WRT 54GL adresację IP od 2 do 51 nic to nie pomogło, zmieniłem kanał z 6 na 10 bo był pusty nikt z niego nie korzystał nie pomogło.
Dostawca internetu: sieć Osiedlowa.
Gdy internet znika w amplitunerze, problem nie występuje w pozostałych innych urządzeniach podłączonych do sieci.
Gdzie może lezeć problem? Zmierzyłem siłę sygnału WiFi programem Wifi Analyzer i waha się w granicach 50 do 70dbm.

Proszę o pomoc, bo jestem załamany i zaczynam rwac włosy z głowy.

Przycisk Site Survey i potem APList jaki sygnał wskazuje z Linksys-a? Jak daleko masz TP-linka od Denona? Próbowałeś zmienić położenie?

Ostatnia nadzieja umarła, bo rano wpadłem według siebie na wspaniały pomysł którego do tej pory jeszcze nie próbowałem a mianowicie podłączyłem WR702N do laptopa puściłem radio i zająłem się swoimi sprawami i po około 30 min(może mniej) w mieszkaniu zrobiło się cicho i już wiedziałem, że nie jest to wina ustawień czy może zepsutego złącza ethernet w amplitunerze Denon.

Jutro jeszcze spróbuje pobawić się położeniem, dziś nie mam już sił.
Router WRT54GL a client WR702 dzieli ich odległość w linii prostej ok. 7m. W małym pokoju jest WRT54GL a w dużym pokoju WR702, urządzenia praktycznie widzą się.
Jakieś pomysły?
Mam nadzieje, ze screeny Wam pomogą.

Cisza jak makiem zasiał, wiec dodam kilka screenów które może wam coś powiedzą więcej na temat.
Siedziałem dziś godzinę i bawiłem się ustawieniami WR702 ale nic nie wymłodziłem stąd wrzucę trochę screenów bo może akurat wszystkie problemy spowodowane są złą konfiguracją WR702

Router WRT54GL łączy się z Światem przez DHCP, na WRT54GL mam ustawioną pule IP od 2 do 52.
WR702, wpisałem ręcznie adres IP z koncówką 2 następnie ustawiłem opcję Client, połączyłem z siecią domową i kombinowałem z ustawieniami DHCP.
Internet dalej gubi się po ok. 30min.

Przestaw tą pulę DHCP wyżej bo 1.2 to adres twojego TP-linka.

Prosiłem jeszcze o APList.