Wr843nd + nc220

I teraz wiesz .... Router działa w trybie WISP a jak dla sprawdzenia przełączam na AP czyli tylko jak pozostaje bez Internetu to kamera działa itd. Dziwi mnie to. Przyszła mi myśl aby kupić jeszcze jeden router ale czy na tym WR843ND nie mogłoby by działać?

Pokaż jeszcze raz całą zakładkę Status, na kamerze łączysz się do sieci (SSID) z WR843ND?

Załączam całą zakładkę Status na routerze. Tak, dokładnie do mojej sieci ABC na routerze WR843ND.

W połączeniach widać iż kamera jest w sieci, o czym także informuje zielona kontrolka na kamerze o połączeniu siecią. Ping nie działa.

Kiedy kamera ma adresację ustawioną w DHCP (automatyczne pobieranie adresów) po przejściu na wifi widać jakiś adres nadany kamerze w DHCP Client list na tp-linku?
Dla mnie problemem jest WISP+AP który jest słabym pomysłem bo masz dwie funkcje radiowe na jednym interfejsie (TP-link ma tylko jedno radio). Tego normalnie tak się nie robi bo spowalnia strasznie sieć nie mówiąc o takich problemach jak teraz twój.

Obecnie jak ustawione kamery Static IP na 10.10.1.10 to widać ją tylko w Wireless Connection. Teraz przestawiłem na Dynamic IP - otrzymała 10.10.1.102 i widać ją zarówno w Wireless Statistics jak i w DHCP:

Test ping do 10.10.1.102 nie odpowiada?

Niestety nie

A ipconfig na tym samym komputerze jak wygląda?

Pokaż jeszcze zakładkę Wireless Advanced z tp-linka

Podepnij komputer kablowo do TP-linka (rozłączając jednocześnie wifi) i sprawdź czy efekt jest taki sam.

Komputer podpiąłem kablem pod router. Wifi odłączone. Efekt ten sam. Kamera wciąż ma IP 10.10.1.102 - w przeglądarce adres nie działa, na ping nie odpowiada.

To nie mam pojęcia co jest przyczyną. Stawiam w ciemno że WISP+AP jest sprawcą tego zamieszania. Polecam zakupić jakiś tani router bezprzewodowy i skonfigurować jako AP -


No chyba że któryś z kolegów jeszcze coś podrzuci w tym temacie.

I tak zrobię. Szkoda nerwów ... i czasu. Natomiast jeśli na owym routerze uda mi się to jeszcze osiągnąć podzielę się informacją. Dziękuję za poświęcony mi czas. Tego kupić się nie da :wink: Pozdrawiam i życzę spokojnego weekendu.

ponieważ mam dokładnie ten model kamery, to mogę zrobić eksperymenty, ale tylko gdy będę w domu
ponieważ będę dopiero jutro (i tylko jutro w najbliższym czasie), to jeszcze moje spostrzeżenia z pamięci:

  1. ja mam najnowszy firmware w kamerze - aplikacja dla Androida wymusiła jej instalację
  2. wstępną konfigurację przeprowadziłem właśnie z tej aplikacji, dopiero później zmieniałem konfiguracje używając webui kamery
    (jeśli się nie mylę użycie apki mobilnej to obecnie chyba jedyna metoda powiązania kamery z kontem chmurowym)

Przeprowadziłem tą samą operację na MR3040. Ustawiłem MR3040 w WISP, podłączyłem się jako klient do mojej sieci ABC na WR843ND. Podłączyłem kamerę i po ukończeniu konfiguracji - odpięciu kabla - dalej nie działa. Wygląda na to, że kamery TP-Link NC220 nie podłączymy do routera pracującego w trybie WISP+AP. Potrzeba osobny punkt dostępowy na którym dopiero wszystko będzie działać bez zarzutów. No ale jakby komuś się to udało to chylę głowę i proszę o info.

Kup dodatkowy AP i będzie po problemie.

Czy możliwe byłoby wykorzystanie MR3040 jako AP?
Obecnie jest tak:

A mam na myśli :

Próbowałem to ze sobą połączyć ale za nic nie wiem jak to poustawiać żeby grało

Na MR3040 wyłacz serwer DHP . oraz ustaw adres IP Lan poza pulę adresów DHCP głównego routera . Wracając do kamery podepnij ją do WR 843 ND . Zainstaluj aplikację tpCamera wybierz z listy swoją kamerę i musisz uzyskać połączenie . Mam identyczną kamera i konfiguracją wykonuje za pomocą tpCamera .