WR740N V4 Odbieranie WiFi

Witam! Nie znam się na routerach więc chcę się poradzić speców czy istnieje możliwość odbierania internetu przez wifi z np telefonu i przekazywania go przez router do komputera? Obecnie mam internet radiowy, który raz działa raz nie (wina dziadowskiego dostawcy) podłączony przez kabel z anteny i zasilacza do routera a z niego do komputera.Mam zainstalowane najnowsze gargoyle i jest w nim zakładka DHCP wifi (teraz działa na DHCP kablowe). Po zaznaczeniu tej opcji nie znajduje mi żadnej sieci dodatkowo nie mam internetu z radiówki. Nie mogę również wejść do panelu sterowania gargoyle. Pomaga tylko reset routera w Putty. Czy robię coś źle czy router nie obsługuje takiej opcji.
Przeniosłem do odpowiedniego działu - jimasek

obsługuje - musisz wcisnąć scan (bodajże skanuj w polskiej wersji)
(no i mieć włączony tethering wifi w telefonie)
potem możesz wybrać z listy sieć
PS jaka wersja gargoyle?
to jest istotne pytanie więc liczę na odpowiedź!
obrazek z TL-WR740v4 @gargoyle 1.6.2.2 by obsy

narysowałem tylko pierwsze 3 kroki, ale oczywiście aby zadziałały musisz tez podać prawidłowe hasło do sieci tworzonej przez telefon, oraz zapisać zmiany
nie sugeruj się wszystkimi moimi ustawieniami (np. IP) - nie wszystko przygotowałem do tego posta (to jest sprzęt w trakcie pracy, więc nie chciałem zmieniać całej konfiguracji tylko pokazowo)
warunkiem koniecznym jest praca radia "odbiorczego" czyli AP-klienta i "nadawczego" = AP na tym samym kanale, bo to jest wirtualnie podzielony ten sam pojedynczy tor radiowy
w przypadku tetheringu z androida jest to w normalnych warunkach kanał 6
w przypadku androida standartowym IP telefonu jest
192.168.43.1
i dlatego adres routera (jego interfejsu LAN) nie może być 192.168.43.x
(adres WAN otrzymasz właśnie z tego zakresu)
jeśli nie używasz WiFi wcale to możesz wybrać tryb "klient" zamiast "klient+AP"
PS antyedukacyjnie mam inny motyw niż standart, ale nie instaluj śmieci