WR1043ND v1 - Port Forwarding

Witam
Od dłuższego czasu bezskutecznie walczę z forwadowaniem portów. Próbowałem różny firmware ( ze strony TP-LINKa) i różne konfiguracje ale bez efektów. Każda soft/strona która sprawdza czy dany port jest otwarty mówi mi że nie. Może jednak coś robię zle i będziecie mi w stanie pomóc.
Mój sprzęt to:
WR1043ND v1
firmware 3.13.15 Build 140319 Rel.41339n
Firewall wyłączony
Lokalne IP dodane na stałe w DHCP Clients List poprzez MAC

Czy może to być wina mojego providera ? ( UPC )

Sprawdź czy Twój adres WAN IP, który jest w statusie routera jest taki sam jak na stronie np Mój IP?
Żeby sprawdzić czy dany port jest otwarty to musi na nim być uruchomiona usługa.
Jakie urządzenie dostałeś od UPC?

Sprawdzenie adresacji WAN to jedno drugie to aby port w internecie był widziany jako otwarty musi działać na nim jakaś usługa (coś musi nasłuchiwać).

Okazało się że mieliście racje. Przy ostatnich zmianach panowie z UPC wymienili mi mój modem na wspaniałe urządzenie jakim jest modemo-router..... To przez niego nie działało. Już złożyłem reklamacje, jutro pojawią się wymienić na zwykły modem.
Dzięki za pomoc.

Pozostaje się cieszyć z trafnej diagnozy. W razie problemów zapraszamy ponownie. Proszę się nie krępować i zadawać pytania na naszym forum. Pozdrawiam Administrator!