WR1043nd i kłopot z minidlna Gargoyle

Hej,
zacznę od tego, że jestem zielony w te klocki :-. Od początku: najnowsze Gargoyle by obsy, exroot zrobiony z poziomu gui na pendrivie 2Gb podłączonym bezpośrednio do routera, doinstalowane dlna i pakiet usb storage. Następnie podpiąłem hub pasywny i do tego włożyłem ten pen z exrootem i dysk 320 gb z dwoma partycjami fat32 i ntfs. Uruchomiłem dysk i dlna i skonfigurowałem w trzech katalogach A,V,P (A jest z fat a V i P z ntfs).

Dysk się skanuje, znajduje pliki i można je odtworzyć na tv i innych urządzeniach = działa.
Po odłączeniu prądu i uruchomieniu nie widzi plików 0/0/0. Ręczne skanowanie z poziomu gui wykrywa tylko te pliki A z fat. Odinstalowanie minidlna i powtórna procedura = sukces. Pomaga też wypięcie dysku i wpięcie go ponownie - wtedy też skanuje wszystkie katalogi.

Może mi ktoś pomóc? Przeczytałem kilka podobnych tematów (też na eko.one.pl) i tak:

  • w /etc/init.d/minidlna mam wpisane start=99 (uruchamianie na końcu)
  • w /etc/rc.local mam (sleep 30; /etc/init.d/minidlna start) &

Bez powyższych też były te same efekty :(. No i teraz jeszcze jedna wątpliwość w rc.local jest pusty - poza oczywiście "sleepem", który wpisałem ręcznie. Czyżby kłopoty z Exrootem?

Polecenie mount zwraca:

rootfs on / type rootfs (rw)
/dev/root on /rom type squashfs (ro,relatime)
proc on /proc type proc (rw,noatime)
sysfs on /sys type sysfs (rw,noatime)
tmpfs on /tmp type tmpfs (rw,nosuid,nodev,noatime,size=30824k)
tmpfs on /dev type tmpfs (rw,noatime,size=512k,mode=755)
devpts on /dev/pts type devpts (rw,noatime,mode=600)
/dev/sda1 on /overlay type ext4 (rw,noatime,user_xattr,barrier=1,data=ordered)
overlayfs:/overlay on / type overlayfs (rw,relatime,lowerdir=/,upperdir=/overlay          )
debugfs on /sys/kernel/debug type debugfs (rw,relatime)
none on /proc/bus/usb type usbfs (rw,relatime)
nfsd on /proc/fs/nfsd type nfsd (rw,relatime)