Witam mam problem z konfiguracją mojego routera

Witam posiadam ruoter tp-link TL-WR543G i mam taki problem że nie mogę nawet wejść na stronę z konfiguracją tego routera wpisuje ip domyślne 192.168.1.1 i niestety nic się nie dzieje ;/ Pragnę zaznaczyć że jestem raczej zielony w tych sprawach.

ip config. Dostawcą internetu jest NETIA wcześniej TELE-2. Połączenie jest kablem telefonicznym pod modem SpeedTouch. Sprawdzałem również 192.168.0.1, 192.168.2.1 itp... Może mi ktoś pomóc i przypominam że jestem raczej zielony. Z góry wielkie dzięki.

Jesteś podłączony do tego routera? Bo adresację masz raczej z urządzenia od operatora.

Mam podłączone tak: kabel telefoniczny do modemu od NETI, żółty kabel mam od modemu do routera (niebieskie wejście WAN) a niebieski (USB a z drugiej strony nie znam nazwy coś jak by kwadrat za zaokrąglonymi górnymi kątami xD serio nie wiem) od modemu do komputera.

Mniej więcej tak wygląda ten niebieski kabel.

Aha oraz korzystam z adaptera do wifi TP-LINK TL-WN721N

Podłącz bezpośrednio router do komputera kablem i wydaj polecenie ipconfig/all, zawartość wklej.

Wejściem WAN rozumiem?

Nie WAN tylko jednym z czterech LAN.

Już na chwile mogłem wejść w strone konfiguracji ale po chwili znowu się wykrzaczyło tutaj screen po bezpośrednim połączeniu routera z komputerem.

Adres logowania masz 192.168.1.254. Musisz mieć odpięty port WAN. Karta w komputerze musi być ustawiona na auto pobieranie adresu IP.

No ale kurde jak nie rozumiem tego już mi przez 15 minut działało tylko chciałem zmienić kanał i wtedy mi sie popsuło a jak działało i nie zmieniałem nic w kablach i przestało chodzić to coś nie halo.

Czyli jeszcze raz jednym kablem musze mieć połączony modem z routerem WAN i jeden LAN 1-4 z komputerem?