W9980 problemy z połączeniem z neostradą

Witam,
Od pewnego czasu mam problem z połączeniem routera W9980 z neostradą. Przeglądnąłem chyba już wszystkie fora, zastosowałem wszystkie porady i nadal jest problem z połączeniem routera z neostradą.
W linku poniżej zamieszczam dokument z konfiguracją. Wezwałem fachowców z neostrady aby sprawdzili czy nie ma problemu z siecią i wszystko było ok. Podłączyli swój livebox i Internet od razu ruszył; niestety mój nie.
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu; czy problem jest po stronie dostawcy czy konfiguracji czy może sprzęt jest uszkodzony?
Z góry dziękuję,
Maciej

Zobacz czy na tym modelu uzyskasz połącznie dla rejestracji usługi czyli :

login Neostrady: rejestracja@neostrada.pl
hasło: rejestracja

Wszystko zależy od tego jaki masz limit prędkości łącza. Jeżeli do 10Mb to ustawiasz ADSL a powyżej to VDSL.

Witam,
Dzięki wielkie za szybką reakcję, Prędkość neostrady to 80MB.
Ps. Jak mam zarejestrować usługę przez router, który nie łączy się z Internetem? Fachowcy z Orange (podobno) zarejestrowali na liveboxie już usługę.
Pozdrawiam,
Maciej

Pokaż zakładkę status z tego routera.

Nie chodzi o zarejestrowanie uslugi bo to juz masz zrobione . Na tym loginie i hasle powinoo się połączyc ze strona orange .pl . Na statusie widac ze masz synchronizacje . Napewno dobrze wpisujesz hasło ?

Przesyłam widok zakładki status.
Ps. Wpisywałem hasło chyba ze 100 razy. Jakbyście mogli zerknąć na przesłany w pierwszym poście błąd: Komunikat ze strony: Wrong modeValue, should not be here!. Ten błąd pojawia się właśnie wtedy kiedy wprowadzam hasło i login do neostrady. Nie ma w nim żadnych nie dozwolonych znaków, specjalnych czy polskich...
Pozdrawiam,
Maciej

Ps. Strona orange.pl nie chodzi.
Maciej

Stawiam na błędnie wpisywane login lub hasło. Dzwoń do dostawcy i poproś o nowe dane, powinni wysłać sms-em.

Pozostaje jednak zadzwonić do BOK Orange aby wygenerowali nowe hasło, login zostaje stary.

Hej,
Dostałem nowe dane do logowania i niestety dalej to samo.
Cały czas mnie zastanawia jedna sprawa, że po wprowadzeniu danych do logowania cały czas pojawia się popup z informacją: Wrong modeValue, should not be here! Przeszukałem Internet ale niestety nic nie znalazłem...
W załączeniu zrzut z popapu.

Pzdr. i dzięki.

Musisz zacząć od Quick Setup. Inaczej będziesz miał synchro ale nigdy internetu! Mają błąd w firmware dla gotowego ISP Orange.Przełączasz kolejne opcje domyślnie do zakładki "wybierz ISP". NIE wybierasz VDSL Orange tylko na samym dole "Others",przechodzisz dalej i tam wybierając opcję VDSL na kolejnej zakładce zaznaczasz i wpisujesz 35,potem dopiero login i hasło. Na koniec save router wykona testy połączeń i wszystkie musisz miec "Sucess". Powinno śmigać. Jeśli za bardzo skrótowo napisałem daj znać.

Możesz ujawnić źródło swoich informacji?

Z całym szacunkiem to nie źródło tylko ja sam walczyłem z tym problemem. Dopiero skorzystanie z wpisów na "piechotę" tzn poprzez Quick Setup i wybranie sposoby jak wyżej poskutkowało pojawieniem sie poza synchro oczekiwanej łącznosci z internetem. Ponieważ używałem tego routera od kilku miesięcy w usłudze ADSL 20 mb i w której bił mojego starego Netgeara 2000 na głowę zarówno synchronizacją jak i stabilnością łącza przy skorzystaniu z wpisanego w firmware gotowca dla Orange to byłem bardzo zaskoczony kłopotami dla VDSL i dlatego doszedłem do wniosku że to jedyne wytłumaczenie. Trochę tylko mnie niepokoi że okresowo gaśnie dioda internetu a po jakimś czasie dopiero zrywa połączenie z internetem i ze zdziwieniem zauważyłem że mimo ustawienia opcji na stałe połączenie pomaga save na tej stronie konfiguracyjnej. No ale jestem nowy w temacie VDSL i TP-Linka więc mam nadzieję że z pomocą Kolegów z forum szybko ogarnę niuanse.Pozdrawiam :wink:

Takie odpowiedzi oczekiwałem, konkretnie i na temat.
Jak wyglądają parametry synchronizacji dla tego VDSL. Możliwe że linia jest zaszumiona.

SNR up.8,5 down.9,3. Line Att. up.16,9 down.16,1

Dzisiaj rano dioda internetu zgasła i tak do tej pory ale łącze działa w pełnej prędkości..już nic nie rozumiem:-(

Parametry wyglądają poprawnie, możliwe że to uszkodzenie modemu VDSL routera.

Możliwe,wprawdzie router ma dopiero kilka miesięcy ale kupiłem go wysyłkowo w Komputroniku ponieważ mieszkam w niedużym mieście i musiałbym chyba odsyłać sprzęt do sprawdzenia a jak żyć bez internetu? :wink:

Mi osobiście nic więcej do głowy nie przychodzi. Chyba że któryś z kolegów spotkał się z czymś podobnym. Warto było by sprawdzić dostęp na innym urządzeniu VDSL.