Log z utraty połączenia:
1/31/2015 13:59:34> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 13:59:35> Last errorlog repeat 5 Times
1/31/2015 13:59:36> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 13:59:36> Last errorlog repeat 5 Times
1/31/2015 13:59:37> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 13:59:47> Last errorlog repeat 14 Times
1/31/2015 13:59:52> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 13:59:58> Last errorlog repeat 2 Times
1/31/2015 13:59:59> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 14:0:10> Last errorlog repeat 2 Times
1/31/2015 14:0:53> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 14:0:54> Last errorlog repeat 2 Times
1/31/2015 14:0:54> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 14:1:5> Last errorlog repeat 2 Times```
EDIT: Parametry łącza z parteru:

I aktualne tam, gdzie się znajduje modem:

Czy rounter podpięty do modemu wpływa w jakikolwiek sposób na niego?
EDIT: Ponownie log z 18:00, oczywiście sam internet:
1/31/2015 15:24:1> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 15:24:2> Last errorlog repeat 38 Times
1/31/2015 15:24:3> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 15:24:3> Last errorlog repeat 1 Times
1/31/2015 15:24:3> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 18:0:7> Last errorlog repeat 1764 Times
1/31/2015 18:0:8> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 18:0:10> Last errorlog repeat 7 Times
1/31/2015 18:0:10> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 18:0:10> Last errorlog repeat 2 Times
1/31/2015 18:0:10> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 18:0:11> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
1/31/2015 18:0:13> Last errorlog repeat 15 Times
1/31/2015 18:0:14> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804317dc
Widać 1764 błędów. Z czego one mogą się brać i jak temu zaradzić?