Tplink 8961ND zawiesza się

Witam szanownych kolegów.
Opiszę problem z routerem:

  • Router działa prawidłowo: komputery w sieci LAN, wifi: telefon Samsung Galaxy advance GT-I9070, laptop.
  • Po podłączeniu się do routera przez sieć bezprzewodową telefonu Sony Xperia E3 lub tabletu Samsung Galaxy Tab 3 ( niezależnie którego ) internet działa prawidłowo na tych urządzeniach,
  • Problem jest w tym że ani po LAN ani po sieci bezprzewodowej nie mogę wejść na stronę konfiguracyjną routera po jego IP dopiero jego restart umożliwia mi to.
    Gdy po restarcie jakiś czas ( godzinę, dwie - nie potrafię określić dokładnie ) mogę normalnie wejść przez IP routera na jego stronę konfiguracyjną ale nadal przy podłączonych urządzeniach które powodują problem następuje ponowna blokada.
    Pingować mogę normalnie.
    To nie jest tak wielki problem ale większym problemem jest to że po takim zawieszeniu nie mogę korzystać z usługi DDNS ponieważ dostęp do nie jest nie możliwy - tzn po zmianie IP przez Neostradę nie następuje odnowienie adresu IP przez stronę DDS.
    Wymieniłem urządzenie na nowe ( także 8961nd) i nic to nie dało, próbowałem zmienić ustawienie standardu połączenia z n+g na g lub b+g - bez skutku.
    Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

[quote="bamboss, post:1, topic:7601"]Wymieniłem urządzenie na nowe ( także 8961nd) i nic to nie dało, próbowałem zmienić ustawienie standardu połączenia z n+g na g lub b+g - bez skutku.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?[/quote]
Problem z oprogramowaniem, czekamy na naprawę, możesz zgłosić tutaj -
http://ticket.tp-link.com/index.php?/Tickets/Submit

Witam,
Czyli rozumiem że jest to problem znany? Bo napisałem do wsparcia Tplink ale ustawienia które kazali zrobić nic nie dały. Po czym powiedzieli żeby wymienić na inny model.

Masz wersję v3?

FwVer:3.20.17.0_TC3087 HwVer:T14.F7_11.2

Co masz na naklejce (obudowa).

tak V3

Tak problem jest znany i w trakcie rozwiązywania. Polecam zgłosić pod ten adres który podałem.

OK.
To pewnie trzeba będzie poczekać na jego rozwiązanie.
Myślałem że rozwiąże problem stosując drugi router - miałem tplink TL-WR743ND . Podłączyłem go do istniejącej sieci pod port WAN stworzyłem na nim inna podsieć.
Niestety już po paru minutach od włączenia do nowej sieci WIFI telefonu i tabletu nie mogę wejść na router z ADSL po LAN jak również WIFI.

Tego nie umiem ci powiedzieć. Trzeba co jakiś czas sprawdzać listę firmware-ów dla tego routera.

Rozumiem.
Bardzo dziękuje za szybką reakcję i odpowiedzi.
A tak na marginesie jaki model Tplinka polecasz ? Jestem skłonny kupić następny i zapomnieć o problemie.
Bo czekać możemy bardzo długo.

W8960 lub W8970

Miałbym do ciebie prośbę, możesz podrzucić mi jeszcze numer seryjny tego routera? Powinien być na tabliczce znamionowe razem z modele. Dzięki z góry.

Witam,
Numery ( mam dwa takie same typy routerów ) podam Ci w piątek bo nie mnie w domu.
A tak jeszcze nawiązując do wątku z zawieszającym się routerem to znajomy miał problem z internetem z Netii . Wymieniłem mu router na 8951ND. Problem leżał jednak po stronie linii telefonicznej. Technicy naprawili linię ale wciąż są problemy z internetem. Przeważnie po nocy trzeba wyłączyć i włączyć router. Myślałem że to nadal problem z linią ale jak się okazało także po podłączeniu urządzeń typu tablet i telefony router się zawiesza i także nie idzie wejść na router po IP tak jak w przypadku 8961ND. Myślę że ta seria routerów to taki niewypał.
Ja u siebie zrobię test na routerze 8950ND. Co prawda jest to router używany ale sprawny - zobaczymy jakie będą efekty.
Zastanawiałem się nad ustawieniem na sztywno adresów MAC urządzeń które robią "problem" ale to też nie jest wyjście z sytuacji. Zrobię to po próbie na 8950ND.
Pozdrawiam.

Tu akurat się mylisz bo działają tego setki tysięcy i nie ma problemu, problem jest z v3 i to jakaś serią. W tym W8951ND u kolegi wymienił bym zasilacz na coś mocniejszego 12V/1,5A lub 2A. Sam ich zamontowałem kilkanaście.

Czekam na dane, dzięki.

Witam,
Podaje numery routera - S/N: 13193304480
drugi - S/N 2145072004492
Pozdrawiam!

Zapomniałem dodać że dzisiaj robi test na 8950ND. Zobaczymy czy także będzie miał takie same problemy jak 8961ND.
Odnośnie routera u kolegi 8951ND to jest to nowy sprzęt pracujący ponad miesiąc , nie brałem pod uwagę tego że może się coś dziać z zasilaczem.

No to sprawdź co będzie się działo na innym zasilaczu.

Witam,
8950ND sprawuje się idealnie. Internet śmiga ,routera nie zawieszają urządzenia mobilne.
Co do 8951ND - zamieniłem zasilacz na 3A - bez skutku. Dalej są problemy.
A czy pojawiło się coś nowego odnośnie 8961ND - jakieś nowe oprogramowanie?
Szkoda ich ,bo generalnie ma dobry zasięg WIFI - tyle tylko że te zawieszania !!!

Sprawdź wyłączając funkcję Upnp