TPlink 4300 problem z voip FRITZ!Fon 7150 Sinus W500V

Witam
Chciałbym poprosić o pomoc w konfiguracji ww. Tplinka 4300. Problem polega na nieprawidłowym działaniu telefonu voip z urządzenia FRITZbox!Fon 7150 Sinus W500V. Bramka FRITZ!Fon 7150 Sinus W500V (jest to router z bramką voip i słuchawką w jednym) podpięta jest kablem do portu Lan routera. Internet z Vectry przez modem Thomsona następnie do portu Wan TpLinka. Sieć po kablu- podpięty pod inny port lan TpLinka komputer po kablu oraz sieć WiFi działa prawidłowo.Operatorzy Voip to 12Voip i tlenofon. Kiedy dzwonię z komputera wszystko działa prawidłowo , natomiast z FRITZboxa nie słyszę rozmówcy, ja jestem słyszalny. Kiedy do modemu Vectry podepnę bezpośrednio FRITZboxa wszystko jest OK. Chciałbym zaznaczyć , że jestem zielony w temacie , jednak mam nadzieję , że z Waszą pomocą uda się rozwiązać problem.

Wygląda na to że NAT routera jest problemem. Ustal w DHCP router konkretny adres IP dla bramki i taki wpisz do DMZ. Wszystko na TP-linku.

Wpisałem w DMZ 192.168.0.100 (adres Fritza} i niestety dalej to samo.

Co masz w statusie routera?

Może coś ktoś podpowie??

Wyłącz jeszcze NAT programowy na TP-linku -
http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=540 i sprawdź efekty. Bramka ma cały czas adres 192.168.0.100

Teraz adres bramki to końcówka 101. Wyłączałam Nata ale nie działał mi internet.

Więc musisz wpisać adresację na stałe do bramki lub w DHCP wymusić nadawanie cały czas tego samego adresu IP aby DMZ ci działało. Dopisz też do DHCP TP-linka DNS-y 8.8.8.8 i 8.8.4.4

Nie gdzie wpisać adres bramki

Te DNS-y mają być takie same ? 8.8.8.8 lub ....

Poprawiłem swój post.

Niestety dalej to samo.

Gdzieś masz błąd, daj obrazek z konfiguracji bramki (adresacja), w DMZ masz 192.168.1.100?

mam 192.168.0.101 i taki jest adres bramki

Niestety nie znam niemieckiego, masz tam jakąś zakładkę Status?