TP-WR702N i Mediabox+ podłączenie do internetu WIFI

Jestem Zielony w komputerach, a kupiłem NC plus mediabox+ i chciałem go połączyć do inetrnetu za pomocą TP-Linka WR702N. ( mam Netiespot) Skonfigurowałem go jako klienta podłączyłem do dekodera ale z automatu wyskakuje mi (BRAK INTERNETU - sieć LAN została skonfigurowana ale nie udało się nawiązać połączenia z internetem) jak przechodzę na ustawienia ręczne to mam same zera a nie wiem jakie wpisać dane i skąd je wziąć.
Na innym forum widziałem podpowiedź aby sprawdzić PW - ale nie wiem co to jest.
Proszę o podpowidź jakie dane wpisać i skąd je wziąć może jest jakiś prosty sposób aby to działało.
Z góry dziękuję za pomoc.

PW to skrzynka odbiorcza. Prywatna poczta.

Skonfiguruj WR702 wg tego poradnika: tl-wa850re_netiaspot.pdf (278,1 KB)

nie chce mi działać jak konfiguruję według tej instrukcji w kroku 3 nie mam Gateway i jest mniej okienek to co dostałem to dotyczy tl-wa850re, trochę inne są okienka. Co dalej mogę zrobić

Ustawić statyczne adresy IP na Mediaboxie.
IP 192.168.1.111
maska 255.255.255.0
Brama 192.168.1.254
DNS 192.168.1.254 lub 8.8.8.8


może tak?

Ja bym Mediaboxa ustawił w automacie. Taka wersja i wg mnie to słuszna koncepcja.
Model 702 masz ustawić jak klient ! wg tej informacji :http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=395
Jak to zrobisz to ustaw tuner w automacie. Wyłącz tuner, podłącz do niego 702 i włącz całość do prądu.
Poczekaj do 5 minut i będziesz miał neta.

Już tak robiłem mediabox w automacie tplink jako klient z pięc razy i nie łapie internetu - jest info że sieć Lan skonfigurowana, ale nie udało się nawiązać połączenia z internetem. WIeczorem jeszcze raz zaprogramuję tp-linka jako klienta i ystawię ręcznie adresy wg. informacji powyżej zobaczymy.
A w netiaspot nie ruszać ?

statyczne ip powinno pomóc. W netiaspot nic nie ruszaj.