TP-WA830RE nie chce się połączyć

Cześć, od razu dodam, że widziałem inny post o podobnym problemie jednak nie znalazłem tam odpowiedzi.
Kupiłem ostatnio repeater TP-WA830RE i robiąc konfigurację ze strony konfiguracyjnej repeater znajduje moją sieć, jednak po rebot-cie pisze status disconected i signal 0%
Macie jakiś pomysł jak to naprawić?

Jaka jest moc tego sygnału? Postaw laptopa/telefon w miejscu i daj wynik pomiaru inSSIDerem lub WiFianalyzer'em.

W miejscu w którym go konfiguruję jest obecnie -80 do -90 dBm

Z czego to jest odczyt?

Przenieś go bliżej AP. Sygnał najlepiej aby był minimum -70

Tyle, że gdy robiłem to przy samym routerze to też nie działało. Ten sam problem był.

Głównym routerem/punktem dostępowym u ciebie jest?

Nie za bardzo zrozumiałem pytanie. Router mam w jednym pokoju na piętrze, a chodzi mi ogólnie o to, aby rozszerzyć dostęp do Wi-Fi na parterze i ogrodzie, konfiguruję repeater na piętrze, ponieważ tu mi jest łatwiej i jest lepszy zasięg Wi-Fi. Próbując skonfigurować "przedłużacz" przy samym routerze kończyło się to niepowodzeniem, więc przeniosłem się na laptopa w innym pomieszczeniu, jednak nadal występuje ten sam problem.

Właśnie chodzi mi o model tego głównego routera którego zasięg chcesz rozszerzyć.

D-Link DSL-2640B

Klucz jest jedynym zabezpieczeniem sieci bezprzewodowej na D-linku? Nie masz filtracji mac adresów dla sieci bezprzewodowej czy DHCP reservation na tym d-linku?

Nic z tych rzeczy. Tylko klucz

Klucz w konfiguracji repeatera wpisujesz poprawnie?

Tak, sprawdzałem nawet na telefonie, telewizorze i tablecie, czy działa i ten sam klucz wpisuje w konfiguracji.

Oprogramowanie masz najnowsze dostępne na TP-linku? Spróbuj resetu do fabrycznych i ponowna konfiguracja. Wrzuć jakieś obrazki z konfiguracji radia na TP-linku.

Oprogramowanie najnowsze, resetu i konfiguracji już nie raz próbowałem.

Jak klikasz Connect to coś się dzieje? W Opration Mode próbowałeś zmieniać Range Extender mode 1 na Range Extender mode 2?

Gdy klikam connect odsyła mnie do powtórzenia wszystkich kroków i po zrebootowaniu problem nadal istnieje. Zmienianie z 1 na 2 nic nie daje. Kontaktowałem się nawet z pomocą techniczną, jednak facet który mnie obsługiwał brzmiał jak bym go obudził i dużo mi nie pomógł (w praktyce wcale)

Nie mam u siebie tego modelu aby zweryfikować twoje słowa ale wygląda to na jakiś błąd w oprogramowaniu. Masz właściwie 3 wyjścia:
1 - odesłać/oddać urządzenie na gwarancji
2 - downgrade do niższego oprogramowania i sprawdzenie czy problem nadal występuje
3 - Instalacja Gargoyle i konfiguracja trybu przekaźnik -

Sprawdziłem jeszcze trochę, coś tam pozmieniałem i przez może 30 sekund pisało, że połączony, że 20% sygnału, ale chcąc sprawdzić to w praktyce, po podłączeniu smartphona do sieci, przechwycił go repeater i w tym momencie, gdy tylko urządzenie zostało połączone z repeaterem, repeater się rozłączył (disconnected)