Tp-Link WR841ND v8 Gargoyle + ALCATEL OneTouch Link 4G - jaka konfiguracja

Witam :slight_smile:
pierwszy raz piszę na forum więc proszę o wyrozumiałość :slight_smile: dodatkowo patrząc na inne posty czasem przerażające mnie swoją mądrością uznaję że jestem zielony w tych sprawach tak więc po raz drugi proszę o wyrozumiałość :slight_smile: a więc do rzeczy:
Mam sprzęt jak w temacie. Tp-Link wr841ND V8 i ALCATEL OneTouch Link 4G od orange. Pomimo wielu prób jakiejkolwiek konfiguracji niestety nie działa jak powinno. Przez pewien czas działało nawet jako tako ale szlak wszystko trafił i nie działa wcale ... Moje ustawienia odgraniczają się do wybrania że ma pracować jako most/repeter i ustawienie adresu IP zarówno Tp-linka jak i AP na odpowiednie (tp link ***.***.1.150, AP ***.***.1.1) wyszukuje sieci wpisuje hasełko i powinno śmigać. Miałem gargulca w wersji 1.7.1 (gdzie początkowo wszystko działało po zmianie standardu z b/g/n na b/g zarówno w AP jak i Tp-linku, a po aktualizacji do 1.9 nie mam takiej możliwości ).
Sorki za chaos w moim przedstawieniu sytuacji ale starałem się jak najlepiej :slight_smile: Mam nadzieję że to wystarczy żebyście (ofc jeśli chceci) mi pomogli bo ja już nie mam sił i nerwów na to (przez chwilę już wylądował tp-link w śmieciach nawet :stuck_out_tongue: )
z góry dzięki :slight_smile:
a każdemu co to przeczyta życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :slight_smile:

Nie baw się w niedokończone Gargoyle tylko weź sprawdzoną i stabilną wersję1.6.2.2 http://dl.eko.one.pl/gargoyle-pl/attitude_adjustment/ar71xx/gargoyle-1.6.2.2-ar71xx-tl-wr841n-v8-squashfs-sysupgrade.bin

okej już wgrywam :slight_smile:
czyli ogólnie rzecz biorąc konfiguracja repetera jest taka prosta jak myślałem ? :smiley:

Prosta jest jeśli się wie co i jak. W przypadku gargoyle zostało to dość uproszczone.

Jeżeli nie pomoże to wgraj i przetestuj https://downloads.openwrt.org/latest/ar71xx/generic/openwrt-15.05-ar71xx-generic-tl-wr841n-v8-squashfs-factory.bin