TP-LINK WR841N + Korbox 2.0 jako AP

Witam.
Jestem zielony w ustawieniu więc proszę o wyrozumiałość. Zawsze miałem Neostradę i konczylo sie to na wpisaniu danych i ustawieniu SSID i hasła.
Wiec tak:
Od skrzynki wychodzi światłowód do routera DASAN, dalej skretka rj45 od DASANA idzie kabel do SWITCHA na 8 wyjść , następnie od SWITCHa TP Link wychodzą kable rj45:

  1. Do routera TP link WR841N do portu niebieskiego WAN.
  2. Do Korboxa 2.0 - aktywny
  3. Do Korboxa 2.0 - narazie nieaktywny
    Na pudelku od korboxa mam naklejkę MAC ID z numerem.
    Korboxy maja służyć jaka pkt dostępne. Jeżeli trzeba jakies informacje odrazu napisze :slight_smile: byle by to ustawić szybko.
    Prosiłbym o krok po kroku co zrobić i jak ustawić bo jak wspomniałem jestem zielony.

Przeniosłem do odpowiedniego działu. CHACA

Ale czemu ma to służyć?
Opisz dokładnie co chcesz osiągnąć. bo TPlink powinien zadziałać bez konfiguracji, a te korboxy po włączeniu funkcji AP.

Ma to służyć wzmocnieniu sygnału ponieważ w kamiennicy mam grube ściany a idąc do pokojów mam ledwo 1 czy 2 kreski. A z Korboxa 2.0 mam TV, zapomniałem dopisać.
Powinny działać po włączeniu funkcji AP?
A gdzie ona jest. Bo w zakładce DHCP widziałem tylko AP isolation. Nie wiem czy to o ta opcje chodzi.

Masz dostęp do jakiejś instrukcji obsługi tego Korbox-a bo strona producenta nie jest aktywna!?

W opakowaniu Korboxa 2.0 nie było żadnej instrukcji.
Gdy załączam Korboxa 2.0 i wchodzę w Konfiguracja/Ustawienia punktu dostępowego mam tylko opcje:

  1. Nazwa (SSID)
  2. Kanał WiFi
  3. Zabezpieczenie
  4. Hasło

I MAC ID na opakowaniu jak wspomniałem wcześniej.

A wygląda to tak:

W kolejności jak wchodzę.

Chciałem mieć to samo SSID w tamtym pokoju lecz gdy ustawie to nie mam tam internetu WiFi ani w TV , wyskakuje żółty trójkąt na ikonie WiFi w laptopie