TP-LINK WR740N problem z WiFi

Zaktualizowałem wczoraj znajomemu oprogramowanie routera i po tym zabiegu nie może się łączyć przez WiFi. Gdy próbuje się połączyc bezprzewodowo to wyświetla mu się strona z takim komunikatem.

Hej! Witamy w naszej sieci! :slight_smile:
Twój adres IP: XXXX, Twój adres MAC: XXXX.
Prześlij nam swoje dane kontaktowe - przedstawimy ofertę dostępu do Internetu.

Jego dostawcą jest jakiś OptiNET

Zabezpieczenia sieci wifi też ustawiałeś? Z tym komunikatem to do dostawcy.

Ma ustawione WPA/WPA2

Jak podłączy kablowo router do komputera jest tak samo? Internet z jakiejś kablówki-radiowy czy po kablu?

Wygląda na to że miał ustawiony inny adres fizyczny na porcie WAN (funkcja Clone Mac).

Internet ma na kablu

Macie jeszcze jakieś pomysły?

Sprawdź czy działa sam komputer bez routera.
Jak zadziała to sklonuj MAC z komputera.

Laptopa ma podłączonego kablem do jakiejś skrzynki i to mu działa. Jedynie nie może się połączyć za pomocą routera przez WiFi

Musisz dobrze opisać co i jak podłączone, kiedy działa internet i jak podłączony jest router.
Dodatkowo uruchom cmd i wpisz IPCONFIG /ALL na komputerze i wynik wklej na forum.