TP LINK WR340G - brak połączenia

Witam serdecznie,
Router działał poprawnie od 4 lat. Nagle zerwał połączenie z internetem. Operator to miejska kablówka ale internet po kablu jest.
Nie znam dokładnych parametrów usługi ale zrobiłem test:
http://www.speedtest.pl/test/121953013

Router wyłączyłem / po czasie włączyłem i nic.
Zrestartowałem go do ustawień fabrycznych przy włączonym zasilaniu i dalej nic.
Próbowałem się zalogować na domyślny adres 192.168.1.1 i nie wyświetla strony (próbowałem również 192.168.0.1) - wyskakuje komunikat, że nie ma internetu lub przy podłączonym internecie przez kabel, wyskakuje taki błąd ERR_CONNECTION_TIMED_OUT.
W spisie połączeń sieciowych wifi - zniknęła moja wcześniej skonfigurowana sieć domowa.
IP mam ustawione na automatyczne.
Na laptopie nie znalazłem włącznika/wyłącznika wifi a sieć zniknęła również na innych urządzeniach.
Co może być przyczyną awarii, w jaki sposób zalogować się na router by go skonfigurować? W razie co załączam ipconfig
(gdy trzeba będzie coś zmienić czy wyłączyć ręcznie proszę o info, w miarę możliwości, jak to zrobić)

IP które jest na karcie LAN to IP operatora. Jeśli router jest dobrze podłączony ( operator do WAN a komputer do LAN) to wygląda na uszkodzenie oprogramowania routera.
Jak zachowują się diody na tym routerze od momentu włączenia do prądu?