Mam następujący problem. Na końcu, przy weryfikowaniu ustawień routera, pojawia się błąd 020 mówiący o błędnych ustawieniach WAN. Dane wszystkie wpisuję dobrze. Mam internet na linii Neostrady, więc wybrałem PPPoE, VPI/VCI 0/35, LLC no i login oraz hasło otrzymane od Neostrady. Próbowałem konfiguracji z płyty, jak i manualnej, jednak nadal to samo. Również próbowałem aktualizować Firmware po krótkim czasie wyskakuje mi "połączenie zostało zerwane" Ma ktoś jakieś pomysły? Może miał ktoś podobny problem?
Ustawienia jak w linku dla danego operatora? Daj obrazek z zakładki Status twojego routera (logowanie przez przeglądarkę). Usuń z systemu aplikację którą zainstalowałeś z płyty CD.
No to masz odpowiedź. Twój Login lub hasło do usługi jest niepoprawnie wpisane (ważna jest wielkość liter). Pozostaje dzwonić do dostawcy i poprosić o wygenerowanie nowego hasła do loginu. Wysyłają sms-em na komórkę.