Tp-link w8961nd błąd podczas konfiguracji: 020

Mam następujący problem. Na końcu, przy weryfikowaniu ustawień routera, pojawia się błąd 020 mówiący o błędnych ustawieniach WAN. Dane wszystkie wpisuję dobrze. Mam internet na linii Neostrady, więc wybrałem PPPoE, VPI/VCI 0/35, LLC no i login oraz hasło otrzymane od Neostrady. Próbowałem konfiguracji z płyty, jak i manualnej, jednak nadal to samo. Również próbowałem aktualizować Firmware po krótkim czasie wyskakuje mi "połączenie zostało zerwane" Ma ktoś jakieś pomysły? Może miał ktoś podobny problem?

Temat przeniosłem do właściwego działu. CHACA

Konfiguracji przez Quick Setup próbowałeś?

tak próbowałem nadal nic z tego.

Ustawienia jak w linku dla danego operatora? Daj obrazek z zakładki Status twojego routera (logowanie przez przeglądarkę). Usuń z systemu aplikację którą zainstalowałeś z płyty CD.

wybrałem PPPoE, VPI/VCI 0/35, LLC
Dla Neostrady powinni być PPPoA/0/35/VCmux/

nadal to nic nie zmienia

Na obrazku jest ciągle PPPoE!?
Login i hasło wpisujesz dla PVC2 ? (zakładka Internet Setup).

tak.

Najważniejszego nie pokazałeś (samej góry Internet Setup) czy login i hasło jest do PVC2.

tak jest PVC2.

Login i hasło 100% poprawnie jest wpisane???
Spróbuj to samo dla domyślnych

login: rejestracja@neostrada.pl
hasło: rejestracja

Sprawdź w statusie (tabelka PVC2) czy zamiast zer jest jakaś adresacja.

dobrze wpisane

Sprawdź w statusie czy dostałeś adresację na tym loginie i haśle.

proszę.

No to masz odpowiedź. Twój Login lub hasło do usługi jest niepoprawnie wpisane (ważna jest wielkość liter). Pozostaje dzwonić do dostawcy i poprosić o wygenerowanie nowego hasła do loginu. Wysyłają sms-em na komórkę.