TP-LINK W8960N v5 nie lączy z serwerami

TP-LINK W8960N v5 nie łączy z serwerami steam ani TeamSpak ruter skonfigurowany przez 192.168.1.1

Czyli cały internet działa oprócz połączeń do w/w serwerów? Jakie są komunikaty błędów?

Internet działa cały czas bez problemów. W steam pisze tylko że Nie udało polączyć się z siecią steam i tyle może jest coś zrąbane przy konfiguracji gdzie radzisz zobaczeć ?

Spróbuj dopisać DNSy od google do karty sieciowej ( 8.8.4.4 i 8.8.8.8 )

Dalej to samo :frowning: Na livebox działało bez problemu jak ruter był na reklamacji

Spróbuj wyłączyć firewall na routerze. Włącz też opcję UPnP.

A dokładnie gdzie znajdę wylączenie tej zapory ?

Teraz czytam i wyłączenie zapory nie jest takie proste ale da się:

  1. Log into the ADSL Router by typing http://192.168.1.1/ in the address field of the browser and enter the User Name and Password (admin and admin unless you have changed it).
  2. Click Management > Settings > Backup, and click the Backup Settings button. Save the file in your Root Directory C:\ (for easier access later) or any folder of your choice.
  3. Use Windows Explorer and open the saved file (XML format) with Wordpad. The file name is C:\backupsettings.conf.
  4. Press Ctrl+F (search function) and enter the following phrase :
    <X_BROADCOM_COM_FirewallEnabled>
    You will see the word TRUE right next to it. Replace it with FALSE and make sure there is no space before and after the word FALSE.
    It should look like this :
    ...FirewallEnabled>FALSE</X_BROADCOM...
  5. Goto Wordpad toolbar and click File > Save As, and enter C:\backup8960NoSPI.conf and click Save. Do not use the original file name just in case something wrong, you can restore the process using the original backup file.
  6. Go back to the ADSL and click Management > Settings > Update, and enter the new edited backup file C:\backup8960NoSPI.conf.
  7. Click the Update Settings button and wait until the Modem finishes Rebooting, might take 45 to 60 seconds. Be patient. Smile
  8. To confirm that the SPI Firewall is disabled, click Device Info > WAN. Voila! Now you will see the SPI Firewall is Disabled.

Czyli:

  1. Logujemy się na router przez adres http://192.168.1.1/ w przeglądarce internetowej i podając login i hasło (admin i admin jeśli nie zostało zmienione).
  2. Klikamy po kolei Management > Settings > Backup, i wybieramy Backup Settings. Zapisujemy plik w lokalizacji C:\ (Ja proponuję na pulpicie).
  3. Edytujemy plik za pomocą Wordpad ( lub notatnik) ( Plik w formacie XML). Nazwa pliku to C:\backupsettings.conf.
  4. Naciskamy kombinację klawiszy Ctrl+F (Edycja - Znajdź) i wpisujemy:
    <X_BROADCOM_COM_FirewallEnabled>
    Widzimy że jest ona włączona "TRUE" . Zmieniamy to na FALSE i upewniamy się że nie ma spacji przed ani za wyrazem FALSE.
    Powinno to wyglądać tak:
    ...FirewallEnabled>FALSE</X_BROADCOM...
  5. Z menu wybieramy Plik - Zapisz jako..., i wpisujemy nazwę pliku C:\backup8960NoSPI.conf i klikamy zapisz. Nie nadpisuj oryginalnego pliku, b jeśli pójdzie coś nie tak zawsze można przywrócić konfigurację z tego pliku.
  6. Wejdź do menu konfiguracyjnego routera Management > Settings > Update, i przywróć ustawienia z pliku C:\backup8960NoSPI.conf.
  7. Kliknij przycisk Update Settings i czekaj aż router uruchomi się ponownie, Trwa to około 45 do 60 sekund. Bądź cierpliwy.
  8. Aby sprawdzić czy SPI Firewall jest wyłączony, kliknij Device Info > WAN. Teraz powinieneś zobaczyć czy SPI Firewall jest wyłączony.

Nie mam tego modelu ale za to wyższy 61. Teraz jeszcze pytanko czy wystarczy tylko dać na Disable i jest wyłączony?