TP-link TL-WR841N problemy z internetem

Kabel z modemu mam wpięty w WAN
Router miał 192.168.1.1 (przed aktualizacja firmware miał 192.168.0.1)
I ten ip lan modemu jak sprawdzić ?
/ Po aktualizacji firmware ping spadł z ~50 do ~25, lecz wciąż skacze gdy odpalę coś na TV

Pokaż screena z zakładki status na TP linku . Oczywiscie jak jest spięty z modemem.

Sprawdż jak wygląda ping bez routera ?

Spróbuj z wyłączonym UPnP w zakładce Forwarding.

Coraz rzadziej są te skoki pingu ale się zdarzają i skaczą one tak do ~140

Zrobił bym test poleceniem pathping aby stwierdzić gdzie występują problem:

Patrz w drugiej części poradnika.

Z lewej strony z włączonym YT na TV a z prawej bez (wychodzi to samo)

Zrób to samo bez TP-linka.

Na TV masz zaktualizowane oprogramowanie ?

Bez TPlinka czyli podłaczyc komputer bezposrednio do modemu ?

@wojtek2803 tak, mam

Tak dokładnie .

A polecenie tracert wp.pl co pokazuje!?

Coś dziwnego dzieje się u ciebie na modemie. Zgłaszaj problem u dostawcy.

Jutro bede dzwonil.
Jakis konkretny powod im podac czy poprostu ze cos dziwnego z modemem jest ?

Opisz to co widzisz (objawy), ty nie musisz się na tym znać.

Już tyle razy to nich dzwoniłem i mówiłem że mam problem z tym internetem a oni tylko to samo: "od nas wszystko do Pana dociera wiec problem jest po pana stronie z routerem/PC a my do urządzeń klienta nie przyjeżdżamy". Oni tylko potrafili powiedzieć no prawdopodobnie jest router uszkodzony, żaden nie potrafił nic doradzić co można zrobić. Jeden powiedział raz że mam następnego dnia zadzwonić jeżeli będzie słabo chodził to przyjadą wymienić modem, dzwonie i śpiewka to co wyżej ze to coś z moimi uradzeniami problem. No nic będę jutro próbował coś zdziałać.

Jesli operator ma taki Cie w czterech literach to Ty go też tak potraktuj :wink: Zmień na takiego operatora któremu będzie zależec na kliencie .Zapewne masz alternatywe jakąs . Pomyśl w tym kierunku .

Ze zmianą operatora to ciężko w małej miejscowości.
Ok 15 dzwoniłem do nich i powiedzieli standardowo że u nich wszystko ok, no ale powiedziałem że sprawdzałem pośrednio/bezpośrednio pod laptopem i PC i wszędzie to samo to powiedział żeby przełączyć bezpośrednio modem <-> PC a oni będą bliżej się temu wszystkiemu przyglądać ( włączą jakieś dokładniejszą obserwacje) i powiedział że jak zmian nie będzie to jutro zadzwonić to już się zapowiedziałem że raczej na pewno zadzwonię bo już nie raz tak próbowałem