Witam!
Chciałem podłączyć swój TV do internetu za pomocą modemu jak w temacie
skonfigurowałem go jako klienta wg tej instrukcji http://www.tp-link.com.pl/article/?id=395
Niestety po podłączeniu w laptopie i w TV pokazuje mi brak dostępu do internetu.
Zamiast tłumaczyć wkleje screeny.
Jestem zielony w te klocki więc proszę o poradę.
Pisałem maila do pomocy technicznej TP-Linka ale nie odpisują więc jesteście moją ostatnia nadzieją
Sieć jak sądzę jest widoczna z twojego NETIA SPOTA? Zmień adres LAN-owy tego tp-linka na 192.168.1.200 i wyłącz DHCP - disable. Połącz się jeszcze raz z głównym routerem. Wireless Security ustawione zgodnie z danymi z głównego routera?
Sieć jest widoczna ze Spota i zabezpieczenia są zgodne. Wyłączyłem DHCP i zmieniłem IP ale to nie pomogło. Na laptopie chwile pokazało że jest połączenie z internetem ale po chwili jest brak dostępu. W TV nadal nie działa przy automatycznych ustawieniach czyli wykrywa mi takie coś
IP 169.254.185.53
Maska 255.255.0.0
Brama 0.0.0.0
DNS 192.168.1.1
oraz nie działa przy ustawieniach własnych, tyle że nie wiem czy dobrych.
Dałem IP takie jak routera czyli 192.168.1.200
Maska podsieci 255.255.255.0
Brama 192.168.1.1
DNS 192.168.1.1
Adres na komputerze musi być inny niż na routerze, skonfiguruj w taki sposób:
IP 192.168.1.250
maska 255.255.255.0
brama 192.168.1.254 (przy założeniu że router NetiaSpot ma taki IP).
Primary 213.241.79.38
Secondary 213.241.79.37
WIELKIE DZIĘKUJĘ!!!!
Jesteś wielki.
Wpisałem te ustawienia i hula miło
Pozdrawiam
Po testuj jeszcze jak będzie stabilnie to zamknij temat. Pozdrawiam!
Wszystko gitara. Temat zamykam. Dodam że TV do jakiego wsadziłem modem to SONY Bravia KDL-46EX500