TP-Link TL-MR3220 v2 - problem z rozmowami poprzez aplikację Messenger

Daj obrazek z konfiguracji Wireless Settings routera. Masz wyłączone wszystkie automaty w konfiguracji routera? Dopisz do DHCP Settings jakieś DNS-y.

Oto screen, zaraz spróbuję dopisać jakieś DNSy

Tak jak pisałem wyłącz konfigurację Auto - ustaw konkretne wartości.
Przykład -

Nadal to samo, automaty wyłączone, DNSy wpisane, nie pinguje

Zrobileś Save i Reboot routera?

Tak, dwa razy, raz dla DNSów, drugi dla wyłączenia automatów.
EDIT: po kilku minutach połączenie wraca do telefonu z tym samym problemem

Sprawdził bym jeszcze na innym urządzeniu bezprzewodowym czy w tym samym czasie też masz problem z dostępem. Więcej nic mi do głowy nie przychodzi chyba że masz ochotę pokombinować z alternatywnym oprogramowaniem. Nie znam przyczyny takiego zachowania się sieci bezprzewodowej.

Inne urządzenie czyli inny modem, karta sim, itp.?
Z tym nie będzie problemu, mam jeszcze w zapasie Huawei E1750C :wink:
Ale to dopiero jutro bo dzisiaj mi się już skończył dzienny transfer i strasznie wolno chodzi albo w piątek jak będę miał aero2 :stuck_out_tongue:

Nie, mówię o drugim równolegle działającym urządzeniu po wifi, czy też straci dostęp do internetu.

Może napisałem trochę chaotycznie w pierwszym poście, ale napiszę teraz bardziej sensownie: w szkole na Wi-Fi nie występuje ten problem, przez całą przerwę 15 minut gadam i wszystko działa jak należy :wink:

Zdaję sobie z tego sprawę ale szukam przyczyny takiego dziwnego zachowania. Tu masz inny punkt dostępowy w szkole także. Dobrze było by podłączyć jakiś komputer z wifi do tego routera i załączyć test:

No i równolegle zacząć rozmawiać przez aplikację w telefonie.
Znając przyczynę takiego zachowania wiesz jak temu przeciwdziałać. Teraz działamy po omacku.

Okay, postaram się "skołować" laptopa od miłej pani sąsiadki i "pobawię" się tym jutro :wink:
Tymczasem dobranoc :smiley:

No to czekam na jakieś informacje z testów.

Tak to wygląda, tam gdzie jest trzy razy "Upłynął limit czasu żądania" to w tym momencie ciacha net i to jest w trzech oknach w jednakowym czasie.
PS. na komie nadal nie ma neta, na lapku jest

Zrywa już samo połączenie bezprzewodowe z routerem. Spróbował bym z Gargoyle na twoim routerze -

O ile dobrze zrozumiałem to muszę pobrać "gargoyle-1.6.2.2-ar71xx-tl-mr3220-v2-squashfs-factory.bin" z tej strony: http://dl.eko.one.pl/gargoyle-pl/attitude_adjustment/ar71xx/ i wgrać jako zwykły update, tak?

Ja mam już pobrane, upewniam się tylko, czy dobre, by nie uceglić routera :wink:
Z rana wgram jak odnowi się dzienny pakiet internetu bo teraz to nie ma jak testować :stuck_out_tongue:

Jak się przez to połączyć z internetem? Bo te oprogramowanie jest kompletnie nieorientacyjne......

Z czym masz dokładnie problem?

przeszukałem całe oprogramowanie i nie znalazłem ani "połącz" ani "rozłącz"
".

Moje pytanie brzmi : jak się przez to łączy z netem? Wszystko skonfigurowane jest, jest napisane połączono a Internetu nie ma :expressionless:
I jak przez to rozłączać i łączyć połączenie z internetem? Bez reboota, wyłączania routera itp. czyli prosty przycisk "połącz" i "rozłącz
EDIT: wróciłem do oprogramowania od tplink