Tp link router TD-W8951ND-nie można się zalogować

Panowie mam taki router

Bezprzewodowy router/modem ADSL2+, standard N, 150Mb/s TD-W8951ND
i zawsze jak go ustawie hasła i tp to działa Ale potem po jakimś czasie jak chce się na niego zalogować 192.168.1.1 to nie mogę cały czas nie odpowiada jak mu dam hard reset to mogę ale jak go znów skonfiguruje to po jakimś czasie znowu nie mogę się zalogować , dodam że net zawsze działa

Jaka wersja sprzętowa, na spodniej naklejce masz napisane. Oprogramowanie masz aktualne?

Wersja V5
Najnowsze oprogramowanie

Tytuł tematu poprawiłem. CHACA

Najnowsze angielskie, wcześniejsze jest pl. Logujesz się przez wifi czy przez kabel? Jak wygląda sytuacja w obu przypadkach? Z jakiej przeglądarki się logujesz, ja z Chrome nie miałem problemów.

Najnowsze Polskie , łącze się z routerm za pomocą kabla , zawsze nie mogę się zalogować na router jak skonfiguruję go pod Neostradę korzystam z mozili ale na chrome czy IE to samo poprzez wifi też nie mogę się zalogować po jakimś czasie
Dodam że tego nowego angielskiego nie mogę wgrać bo wyskakuje błąd a starszej wersji wgrać nie próbowałem

np teraz po resecie mogę się zalogować ale za jkieś 30 minut może mniej już nie będe mógł

Wrzuć numer seryjny lub zdjęcie naklejki routera. Wygląda że to problem z oprogramowaniem.

znów nie mogę się zalogować , denerwuje mnie już ten router dobrze że chociaż net działa

Zrób jeszcze jeden myk, zresetuj i zmień adres LAN na 192.168.2.1 i zobaczymy czy też nie będzie można się zalogować.

http://www.tp-link.com.pl/resources/software/TD-W8951ND_V5_141114.zip - zrób jeszcze aktualizację oprogramowania na routerze.

Otrzymałem informacje od naszej centrali, że problem z dostępem do interfejsu routera związany jest z dużym zużyciem RAMu routera. Dzieje się tak w momencie gdy używane są aplikacje, które generują duży ruch sieciowy co powoduje zawieszenie się interfejsu routera. Jest to znany problem i obecnie trwają prace nad jego rozwiązaniem. Jako tymczasowe rozwiązanie może posłużyć wyłączenie funkcji UPnP w routerze.

Chyba pomogło dzięki "Administrator"

Poczekaj kilka dni i daj wtedy znać.

jak sie zawiesi spróbuj popingować router - jak bedziesz miał lagi lub duze czasy to oznacza, ze twój problem jest taki sam jaki wystepował u mnie.
Mój problem rozwiązałem :slight_smile:
Najgorsze jest to, że u mnie okazało się że router przeciąża się z uwagi na zbyt dużą liczbe podpięty urządzeń wymieniłem go na Archer d7 i problem zniknął.
A kolejnym problemem jest, że wątpie aby problem został rozwiązany (ja męczyłem się z nim od ponad roku) mimo tego co napisał admin

Sugerujesz że mówię nieprawdę? Okazuje się że długo nie było oficjalnie tego problemu. Problemem jest to że użytkownicy nie zgłaszają swoich problemów u producenta co często wydłuża reakcję na problem.
http://ticket.tp-link.com/index.php?/Tickets/Submit

Nie chodzi o zarzucanie klamstwa. Chodzi mi o to ze szukalem rozwiazania problemu na roznych forach i zawsze byl ktos kto pisal do tp-linka. Nie jestem specjalista w tym temacie ale tutaj chyba nie chodzi o oprogramowanie tylko bardziej o sprzet, no ale kto wie moze rzeczywiscie uda im sie usunąć ten problem. Ja nie mialem wyjscia i musialem zmienic router z uwagi na to iz co kilka dni padalo mi polaczenie dekoderow ncplus