Tp Link MR3620 oraz modem Huawei E3372s

Witam
Chciałem prosić o pomoc.Niestety ale nie moge ustawić modemu w roterze MR 3620 .Modem to Huawei E3372s .Podłączyłem do routera.Nie zmieniałem nic w ustawieniach bo widziałem że wszystko automatycznie sie ustawiło.Ale niestety nie łączy nic.Modem miga ale niema internetu
Chciałem

prosić o pomoc bo nie znam się na tym,.Czy coś powiniennem jeszcze zmienić w ustawieniach ?

Tego E3372 masz jako HiLink czy Zwykły modem?
Podłączając pod komputer połączenie na modemie uzyskujesz przez stronę WWW ( http://192.168.8.1/ ) czy przez Mobile Partner?

Hej. Przez strone
Mam obecnie Tp Link 3420 i tam działa. Zmieniłem na router 3620 i cos nie chce łączyc

Nie wiem ale nie moge połaczyc nic/Modem świeci.Czytam że powinien działać bezproblemowo
A tu ni chce łączyć
Podłaczyłem przez HUBA i nic nie daje. Dioda świeci się na zielono a internetu niema

Widzę, że jest tam USB disk podłączony - może poszukaj opcji udostępniania dysku w sieci lokalnej i ją wyłącz - może zakłóca wykrywanie modemu?
A potem zajrzyj do logów i wklej je tutaj - zrób reset z podłączonym modemem. Poczekaj 5 minut i wtedy zrzuć wszystkie logi. Może będzie tam jakiś ślad.
Modem typu Hilink świeci nawet, jak podłączysz go do zasilacza USB - a internetu i tak nie będzie :slight_smile:

Zrobiłem tak jak kazałeś.Wklejam tu wszystkie zdjęcia jakie zrobiłem.Może tam coś jest nie tak
Nie znam się na tym, więc dlatego prosze o pomoc doświadczonych
Miałem nadzieje że tak dobrze bedzie działało :frowning:log.txt (560 bajtów)
log(1).txt (7,6 KB)

Nie wiem co stało się ze zrzutami, ale gdzieś zostały zmniejszone i są kompletnie nieczytelne.
Co do logów: router próbuje przełączyć modem i gadać z nim w trybie połączenia szeregowego (i mu się to nie do końca udaje), jakby to był modem tradycyjny, a mówiłeś, że to HiLink.