TP LINK MR3420 v1.2 + E398 (PLAY)

Witam serdecyznie.
Od kilku dni mam problem z routerem MR3420v1.2 a mianowicie router zaczął się wieszać (gubi zasięg, odcina internet).
Router w połączeniu z modem E398 z kartą sim PLAY działał bezproblemowo (oryginalny firmeware).
Po przełożeniu modemu bezpośrednio do laptopa internet działa prawidłowo...
Reset modemu, wgranie na nowo firmewaru nic nie pomogło... Na innym modemie podłączonym do rutera też nie jest dobrze...
Co można zrobić oprócz wybrania się do sklepu po nowy router??
Pozdrawiam
Michał

Zakup anteny zewnętrznej, zakup hub-a aktywnego USB, zakup przedłużacza USB i podłączenie modemu umieszczając go dalej od routera.
Daj jakieś logi z routera, jaki masz sygnał z BTS-a? bo jak widzisz mogę tylko gdybać.

Zauważę, że przez ponad pół roku wszystko działało prawidłowo (router + modem)...

Fale radiowe (eter) to bardzo specyficzne medium które może być bardzo łatwo zakłócanie. Wrzuć logi z routera najlepiej z momentu kiedy masz problem z dostępem do internetu. Bez tych informacji jestem ślepy, przyczyn może być mnóstwo nie wyłączając oczywiście uszkodzenia routera.

będzie ciężko z wrzuceniem logów z routera gdyż w żaden sposób nie mogę się z nim połączyć... Jutro spróbuję podłączyć go przez kabel do internetu i przez kabel do kompa i zobaczymy czy router jeszcze żyje...

Czekam na więcej danych bo bez tego nie ruszymy z miejsca.

Po pierwsze pokaż jakie masz parametry sygnału może się okazać że zakup anteny okaże się zbędny . Po drugie komunikację z routerem tracisz po wifi i po kablu ?

Witam.
Router podłączony do komputera po kablu i jest wszystko ok. Siła sygnału 74%...
Udostępniłem wczoraj internet z telefonu i komp połączył się prawidło przez wifi więc wykluczam awarie kary sieciowej...
Ewidentnie problem leży po stronie routera - "awaria" wifi - nadal nie mogę się połączyć z routerem przez wifi

Spróbuj Najpierw ustawić wifi w routerze na tryb G lub B. Możesz też spróbować wgrać GargoylePL w wersji 1.6.2.2 i tam przetestować WiFi. Jeśli problem będzie się powtarzał to prawdopodobnie WiFi w routerze jest uszkodzone.

Niestety zmiana trybów na B lub G nie pomogła - co prawda ruter połączył się z kompem ale internet nadal nie działa...

Wyłącz jeszcze szyfrowanie na WiFi. Jeśli dalej nie działa to router pewnie ma uszkodzone WiFi.

Witam ponownie. Dziwna sytuacja - zdobyłem drugi taki sam router (nowy) i problem nadal występuje natomiast po podłączeniu do TP LINK MR3220 v.2 problem nie występjue... Sam już nie wiem o co może chodzić... Konfiguracja obu modeli jest taka sama...