TP-Link M7350 V4 - Głęboko uśpiony

Posiadam router mobilny LTE M7350 w wersji sprzętowej V4.0.
Przeleżał on dwa miesiące i nie był używany. Niestety okazało się, że nie da się go teraz uruchomić. Nie reaguje na przyciski. Na wyświetlaczu także nie widać żadnych informacji.
Po podłączeniu go kablem USB do komputera system wykrywa go pod nazwą Qualcomm QHSUSB_Bulk (MacOS) lub Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 (Windows).

Przeszukałem zagraniczne serwisy i okazało się, że nie jestem jedyną osobą, która spotkała się z tym problem. Większość serwisów opisuje to jako "głębokie uśpienie" routera. Często taka sytuacja spotyka telefony z systemem Android. Pomaga jedynie ponowne wgranie pamięci Flash.

Jak do tej pory nie udało mi się znaleźć poradnika krok po kroku jak to zrobić na tym konkretnym urządzeniu.
Jeśli ktoś z Was byłby skłonny pomóc, to byłbym wdzięczny.

Ps. Dodam tylko, że jest to mój drugi egzemplarz, który się uśpił. Poprzedni sprzedałem jako uszkodzony.

Witam,
Poprzeglądałem trochę internet i nie widać ludzi którzy to naprawili. Jeśli masz możliwość to może poszukać najpierw paragonu i reklamować sprzęt?

Jednym z artykułów, które znalazłem był ten:
https://community.tp-link.com/en/home/forum/topic/82899

Oba routery kupiłem używane, bez dokumentów zakupu.
W drodze jest już trzeci egzemplarz, jednak tym razem postanowiłem zagłębić temat i poszukać rozwiązania.

No to nie za ciekawie. Tutaj przydał by się ktoś kto ma dość duże doświadczenie w ratowaniu urządzeń na androidzie.
Widać jeden gość dość dużo próbował z ratunkiem urządzenia w wersji 2 jednak "router" i tak jest oporny.

Mam v1 gdzieś i też go nie odpalałem kilka miesięcy to sprawdzę, czy to nie jest uszkodzenie wynikające po prostu z braku baterii i dziwnych zachowań jak bateria zdycha.
Ciekawe, że pod spodem jest Android (podobnie z resztą jak na modemach Huawei) - pewnie jeszcze drugi system czasu rzeczywistego na drugim rdzeniu do obsługi komunikacji z GSM.